Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Smaken är som baken :wink: Har du tittat igenom sjalrecensionerna?

Jag gillar Wrapsody bali stretch (tidigare BBS:en) men har inte burit nån liten i den, min dotter var över året då jag köpte den. De enda jag burit liten i är moby wrap, minimundus och granitsjalen. Minimundusen var för lång så den var bara bökig, och granitsjalen funkar nog bäst första veckorna bara, beroende på hur tungt barn man har. Mobyn var klart bäst för oss av de sjalarna, men minimundusen finns ju i kortare längd också, och det är ju dessutom de som faktiskt föredrar den längre längden.
:blahblah:

Bäst vore ju om du kunde prova lite olika.... :wink:
Användarens profilbild
Av sarahlc
vi har en svart moby wrap. den enda trikåsjal jag testat, som funkar finfint fortfarande. pjatten kommer ha vuxit ur den till sommaren, så den finns att låna/få om ni vill. :D
Av MammaTess
sarahlc skrev:vi har en svart moby wrap. den enda trikåsjal jag testat, som funkar finfint fortfarande. pjatten kommer ha vuxit ur den till sommaren, så den finns att låna/få om ni vill. :D
Min käraste granne, absolut vill vi låna er sjal!!! Du har lyft en sten från mina axlar! :heart: :vågen: :D Tusen tack..kramar
Användarens profilbild
Av CosyTess
MammaTess skrev:Gause finns här redan, men vill ha en trikå också..och tack vare Sarahlc har jag det nu*ler*
Fast nu ska kritiska jag komma här å trampa runt...

En svart Moby mitt i sommaren...?? :hmm:

Skulle inte jag rekommendera om du inte är av den sorten som fryser mitt i sommaren oxå.
Moby är bland de tjockare trikåsjalarna som finns.
Dessutom svart...

Nja, jag skulle leta nåt svalare att ha när du ska utomhus i alla fall.
Jag hade Sino till H när han va liten.
Den är helt oustandig!! Visst dyr men så få rman kvalité oxå!
Super som sommar sjal!

Sen är de finska panelsjalarna i princip lika tunna som Sino (har ägt även en sån...) - Rekommenderas oxå!

Så jag skulel säga tänk till även om gratis är gott... :wink:
Av MammaTess
CosyTess skrev:
MammaTess skrev:Gause finns här redan, men vill ha en trikå också..och tack vare Sarahlc har jag det nu*ler*
Fast nu ska kritiska jag komma här å trampa runt...

En svart Moby mitt i sommaren...?? :hmm:

Skulle inte jag rekommendera om du inte är av den sorten som fryser mitt i sommaren oxå.
Moby är bland de tjockare trikåsjalarna som finns.
Dessutom svart...

Nja, jag skulle leta nåt svalare att ha när du ska utomhus i alla fall.
Jag hade Sino till H när han va liten.
Den är helt oustandig!! Visst dyr men så få rman kvalité oxå!
Super som sommar sjal!

Sen är de finska panelsjalarna i princip lika tunna som Sino (har ägt även en sån...) - Rekommenderas oxå!

Så jag skulel säga tänk till även om gratis är gott... :wink:
Fast Sarahlc bebis är född i samma månad som kotten kommer att vara...och han såg inte ut att klaga i somras...inte Sarahlc för den delen heller...jag tänker prova och sen har jag ju gausen att variera med...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag hade en svart Moby mitt i sommaren också :wink: visserligen i Norrland men det kan vara varmt här med... de varmaste dagarna så anväde jag Ellaroon, funkade bra. Hade en beige Easyhug också iofs, men det var bara till korta stunder.
Användarens profilbild
Av CosyTess
MammaTess skrev:
Fast Sarahlc bebis är född i samma månad som kotten kommer att vara...och han såg inte ut att klaga i somras...inte Sarahlc för den delen heller...jag tänker prova och sen har jag ju gausen att variera med...
Va inte meningen att klaga så...
JAg hade en Moby till E när hon föddes, hon är född i slutet av april och jag tyckte ibland den va p åtok för varm...
Å då va min vit...
Men jag är ju en varmblodad norrlänning som sällan fryser...

Tycker absolut du ska ta sarahlc´s sjal!
Bättre att ha nån att börja med å du har ju gåsen med... :wink:

Kram!
Av MammaTess
CosyTess skrev:
MammaTess skrev:
Va inte meningen att klaga så...
JAg hade en Moby till E när hon föddes, hon är född i slutet av april och jag tyckte ibland den va p åtok för varm...
Å då va min vit...
Men jag är ju en varmblodad norrlänning som sällan fryser...

Tycker absolut du ska ta sarahlc´s sjal!
Bättre att ha nån att börja med å du har ju gåsen med... :wink:

Kram!
Du har rätt att klaga så:D jag tar det med en klackspark*ler*Men sjalen kommer jag att låna :lol: , då jag litar på grannen min och sen har jag ju som sagt gausen...kram
Användarens profilbild
Av sarahlc
:D jag har inget annan trikå än den svarta mobyn att jämföra med, men om vi säger som så: den blev så väl använd i somras att jag måste laga den innan den lånas ut... men jag minns faktiskt inte att jag tyckte att den var för varm.

är det fortfarande den 16 juni som gäller? :heart:
Av MammaTess
Hej söta granne!

Nej, inte 16 mer...15...blev flyttad en dag bak*ler* Jag är så superglad att vi får ha er sjal, även om den behöver lagas!

jag behöver din hjälp sen förresten, att gå i skola för att sy en omlotttröja till bebisen...

Kram
Användarens profilbild
Av sarahlc
MammaTess skrev: jag behöver din hjälp sen förresten, att gå i skola för att sy en omlotttröja till bebisen...
ledsen att jag inte svarat här. klart jag vill hjälpa dig! mer än gärna. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?