Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag bär min ettåring i BBS Afrodite, det går utmärkt, tom att bära på rygg med. Dom är ju så himla mysiga, väldigt tunna men himmel sååå mjuk.......
Röstar också för en WBS (får man väl kalla BBS:en för nu då) kan lätt bära min 1,5-åring i den och jag har sett en fyraåring bli buren i den också :lol: Finns väl i olika längder, iaf där jag har kopt mina ifrån (bebecannelle.com)
diddeldi skrev:wrapsody bali stretch finns bara i en längd men den är lååång. jag har aldrig hört om nån som inte kunnat ha den. den är toppen till stora barn tycker jag, särskilt eftersom den är så bred :D
Ja, det var nog BBB:n jag tänkte på....

Det var nog den här texten som förvirrade mig:

Your Alyssa wrap baby carrier comes in a standard size of 6 yards, suitable for all shapes and sizes, even dads. If you are petite or if you don’t like having too much fabric to wrap around your waist, you may like a Wrapsody gauze baby carrier in size 4.5 yards.
sagogrynet skrev:Jag hade min babybundler till elsa hur länge som helst och mysbar. Den avlastar faktiskt väldigt bra, stabil och mysig. :heart:
:iagree:
Har du möjlighet att få tag på en bred BabyBundler så är de helt klart suveräna till lite större sjalbarn. Breda Babun är hela 70 cm bred!
Annars har jag med gott resultat knytit upp och burit stora sjalbarn i MaM ECO (men i det sistnämnda fallet får jag väl anses lite partisk :wink:)
Användarens profilbild
Av melon
MaM ECOn är ju stadig och bra, men dock ganska smal, om jag minns rätt är den 50-55cm och det är ju inte mycket till ett stort barn. Däremot lär du klara dig med längden. Fick detta till svar av en försäljare:
MaM ECO finns numera endast i en längd. Tidigare fanns MaM ECO hos tillverkaren i två olika längder - S/M 4,7 m och L/XL 5,2 m. I december 2007 (dvs för drygt ett år sedan) kom förra omgången med nya färger på MaM ECO och bärsjalen kommer sedan dess endast komma i en längd ca. 5,1 m (dvs ca. 10 cm kortare än L/XL).
Av Umma
Kan bara instämma i att WBS är en väldigt stadig trikåsjal. Jag har nyss köpt en begagnad Kamava här på SB och jag är supernöjd :vågen: , jag önskar bara jag hade råd att köpa fler 8) . Min dotter väger 9,5 kg. Jag är ingen smalis och jag knyter fram i omslutet kryss på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?