Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CarolineJ
Jag orkar inte ge mig in i Zara-tråden och leta :roll: så jag ställer den här frågan lite vid sidan av...

Är det nån här som har eller har klämt på zara ocean? Jag undrar hur tydligt mönstret syns? Ser den enfärgad ut eller syns mönstret någotsånär tydligt?
Älskar ju turkost men tycker ju om mönstert också :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tror inte att det är någon som har en Ocean än så länge :hmm: om jag har följt tråden rätt. Scharlott borde ju kunna svara på frågan iaf :D

Skulle dock tro att det syns bra, ser ut som så på bilderna. Jag skulle nog ha haft en sådan om jag inte hade haft en Wellen aqua :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:Tror inte att det är någon som har en Ocean än så länge :hmm: om jag har följt tråden rätt. Scharlott borde ju kunna svara på frågan iaf :D
Har sålt några Zara Ocean i alla fall 8) Fast om ägarna finns här på SB vet jag förstås inte :wink:
CarolineJ skrev:Är det nån här som har eller har klämt på zara ocean? Jag undrar hur tydligt mönstret syns? Ser den enfärgad ut eller syns mönstret någotsånär tydligt?
Älskar ju turkost men tycker ju om mönstert också :)
Ocean är en av de Zara-färger med minst kontraster. Det är ett mönster i själva väven, vilket inte gör den helt enfärgad i den bemärkelsen. Samtidigt kan de väl se relativt enfärgade ut på håll i jämförelse med de Zaror med färger i mer kontrast ;)

Här kommer en närbild på själva mönstret:
Bild
Användarens profilbild
Av Scharlott
CarolineJ skrev:Jag fick ju så bra svar av dig när jag mailade så nu är en Ocean beställd :D :vågen:
Trevligt! Glädjer mig att du tycker du fick bra svar :D Hoppas även du blir nöjd med din Zara Ocean och att du delar med dig av lite Zara-Ocean-bilder här på SB 8) :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Tror inte att det är någon som har en Ocean än så länge :hmm: om jag har följt tråden rätt. Scharlott borde ju kunna svara på frågan iaf :D
Har sålt några Zara Ocean i alla fall 8) Fast om ägarna finns här på SB vet jag förstås inte :wink:
Ja, det var det jag menade :lol: har inte sett någon Ocean i nån av Zara-trådarna och så har jag tidigare efterlyst bärbilder bilder på just ocean utan att få napp.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jodå, det finns en oceanägare på SB. Inte jag, dock. Jag bär ju inte längre. Men jag fingrade på en ocean för lite sedan och måste säga att den var väldigt vacker. Nog syns mönstret alltid. Men diskret. Mycket vacker sjal. :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
ZaZi skrev:Jodå, det finns en oceanägare på SB. Inte jag, dock. Jag bär ju inte längre. Men jag fingrade på en ocean för lite sedan och måste säga att den var väldigt vacker. Nog syns mönstret alltid. Men diskret. Mycket vacker sjal. :loving:
Då tycker jag att den ägaren ska komma ut ur sjalgarderoben och visa lite bilder :app:
Användarens profilbild
Av ZaZi
mari_tres skrev:
ZaZi skrev:Jodå, det finns en oceanägare på SB. Inte jag, dock. Jag bär ju inte längre. Men jag fingrade på en ocean för lite sedan och måste säga att den var väldigt vacker. Nog syns mönstret alltid. Men diskret. Mycket vacker sjal. :loving:
Då tycker jag att den ägaren ska komma ut ur sjalgarderoben och visa lite bilder :app:
Jag tror inte ägaren är så jätteaktiv på forumet för närvarande. Men jag ska hälsa henne att hon allt får ta och visa upp sin fina ocean här. :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
ZaZi skrev:
Jag tror inte ägaren är så jätteaktiv på forumet för närvarande. Men jag ska hälsa henne att hon allt får ta och visa upp sin fina ocean här. :tumup:
:tumup:
Användarens profilbild
Av annikar
ZaZi skrev:
mari_tres skrev:
8) Ägaren är informerad.
Ska fixa bilder. Har försökt fota den flera gånger, men färgen blir konstig på bild! Men jag tycker att Scharlotts bild stämmer bra! Och jag gillar egentligen bäst enfärgade sjalar, så denna passar mig utmärkt-
Kan meddela att den är superskön att bära i och jag älskar färgen. Mjuk har den också blivit på bara ett par dagar :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?