Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag har en blå indio som jag sällan använder men det var vår första "riktiga" sjal som sonen somnade i. Eftersom den mest bara ligger & jag har en ullindio på G så känns den lite överflödig. Men jag KAN inte sälja den! Känns som om jag kommer att få dåligt samvete eller nåt då, vet inte varför?!

Har du någon sjal du inte använder särskilt ofta men inte KAN sälja?
Användarens profilbild
Av Sanfora
Ja, oh ja! Jag bär inte alls per sjal nu, men har en svart moby, en eva, en ringsjal och en napsackMT.
Mobyn bar jag Mio i från nästan start (bytte min blå mot en svart när han var någon månad) och ringsjalen bar jag honom i på BB, den bar jag även Junia i när hon var liten. De två säljer jag inte.
de andra två behåller jag mest för att de är så snygga och svårfångade ;-)
Av sjaltokan
ja mim moby trots att jag inte ens är en trikåsjalsfantast men det är liksom dotterns första sjal och det som fick fast mig i träsket, sen kommer eva heller aldrig få flytta men den använder jag.. :loving:
Användarens profilbild
Av Innana
Min första gröna Moby. Jag vet precis varför jag inte kan sälja den- det känns som om det är nyfödda E jag håller i när jag stryker över den. Dessutom är den hennes, jag har namnat den. Får jag fler barn ska de få egna trikåsjalar.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Tja, vår första sjal, en stork leo natur, har legat ute på säljes två omgångar eftersom jag i stort sett aldrig använder den. Båda gångerna har det funnits intresserade köpare, och båda gångerna har jag ångrat mig... Behöver jag skriva mer?! :oops: :roll:
Av mollypoll
Min Didy Lena - snygg men varm - använder jag sällan numera, men det var min första sjal som jag köpte när Lovisa var... :hmm: 6 veckor, och jag säljer henne ALDRIG. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, Lena och jag, och hon har varit min vän i vått och torrt. NEJ, Lena blir inte till salu!

(Har fö djupa känslor för alla mina sjalar så jag kanske skall ta efter idén att spara en sjal till varje barn...fast maken hade nog inte tänkt sig många barn till...) :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Den allra första sjalen är såklart speciell:
en orange moby wrap som jag beställde i v 25 med Vidar.

Sen har jag andra sjalar och selar som jag inte heller skulle kunna göra mig av med i första taget. Plus att jag har svårt att göra mig av med saker öht. :oops:
Det är ju tur att vi planerar en till bebis så småningom... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mimpen
Jaha, min hoppediz montreal - AH:s första sjal, den lär aldrig släjas. Inte heller Didymosen (svartgrå ellips) för den är så snygg. Och så Elsas favvosjal (okej, och min...) Easycare Purpursky.

De tre lär jag aldrig kunna skiljas från...
Av eamane
Just nu har jag svårt att se att jag nån gång vill sälja nån av mina sjalar, vill helst köpa tillbax ett par av de jag sålt med :wink: Men de som stannar för alltid är nog svarta Mobyn som var första sjalen och som sonen sover i just nu :heart: och Bebinan som oxå köptes väldigt tidigt i "karriären". Senaste sjalen ull-Aare kommer nog oxå vara väldigt svår att göra sej av med.
Användarens profilbild
Av Helma
Min Moby Wrap Mullbär lär aldrig flytta. Vi har gjort försök, men den har alltid återkommit :wink: Nu är den dock utlånad, men jag vet ju att den återkommer när den gjort sitt.
Användarens profilbild
Av sanna73
Har en hoppe Kapstad som jag köpte till Alfred när han var några månader. Den är så otroligt tunn och mjuk och låååång, den perfekta sjalen. Ha använt den mycket till Hanna också och det är nog den sjal jag känner att jag inte kommer kunna skiljas från :heart:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Alltså, här används ju ingen sjal särskilt ofta numer... :wink: men jag har svårt att se att jag skulle sälja någon av de som finns kvar här hemma trots det.
Skulle väl vara om det blev superkris med pengar någon gång, men SÅ mycket är de ju de där sjalarna inte värda i rena pengar trots allt, så det känns inte som ett troligt scenario... hellre att vi försöker kränga iväg snöslungan eller nåt... :wink:
Användarens profilbild
Av tulasi
Åh, min Didy Katja kommer jag nog aldrig att kunna skiljas ifrån.... Har fått den under omständigheter som värmer mitt hjärta alldeles särskilt :heart:
Användarens profilbild
Av Anna
Hugos didy leo marin. Jag har flera blå sjalar i den längden och jag gillar de andra bättre, men leo kan inte flytta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?