Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Hmm... jag tror att du skulle söka upp en sjalträff :D Där skulle du kunna få handfast hjälp, eller bara pm'a en glad Göteborgare... vore jag närmare skulle jag inte tveka. Det är inte svårt när man väl lärt sig, men så många meter tyg känns överväldigande i början.
Användarens profilbild
Av sonja
ja jag måste nog göra det, för jag kan inte hålla på å kånka honom utan sjal länge till, mina axlar kommer dö!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Men han är ju nyfödd. Använd mobyn tycker jag och så väntar du med rebozon tills du hunnit träffa någon van sjalare eller varit på sjalträff.
Användarens profilbild
Av sonja
3-barns mor skrev:Men han är ju nyfödd. Använd mobyn tycker jag och så väntar du med rebozon tills du hunnit träffa någon van sjalare eller varit på sjalträff.
jag gillar inte vaggan på mobyn och hoppades den skulle kännas bättre med en annan sjal ...
mobyn är även jättevarm när det är varmt!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
sonja skrev:
3-barns mor skrev:Men han är ju nyfödd. Använd mobyn tycker jag och så väntar du med rebozon tills du hunnit träffa någon van sjalare eller varit på sjalträff.
jag gillar inte vaggan på mobyn och hoppades den skulle kännas bättre med en annan sjal ...
mobyn är även jättevarm när det är varmt!
Ok. Men du kan ju knyta omslutet kryss istället för vaggan. Men jag förstår dina synpunkter pga värmen, då passar ju rebozon bättre. :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Om sjalen är för lång; korta den!! Jag köpte en turkos multi här på SB. Blev tokig varje gång jag skulle knyta. Den var för lång!!
Klippte ner den till ca 4,5m. Det var lite pill att sprätta, repa och knyta, men nu blir jag inte lika galen längre... :roll:
Användarens profilbild
Av sonja
exiteme skrev:Om sjalen är för lång; korta den!! Jag köpte en turkos multi här på SB. Blev tokig varje gång jag skulle knyta. Den var för lång!!
Klippte ner den till ca 4,5m. Det var lite pill att sprätta, repa och knyta, men nu blir jag inte lika galen längre... :roll:
Men jag är ungefär lika duktig med att sy som Kronblom! :-)
Men jag har hajat den lite mer nu! Det blir väldigt mycket tyg över , men då virar jag bara lite extra runt höften.

Det är osäkert på om den kommer få stanna här, ska använda den lite mer å se ! :-)
Användarens profilbild
Av Lydia
Åk på en sjalträff!! :D Det är både roligt och så får man massa hjälp om man bara säger till!
Användarens profilbild
Av sonja
rebozon var min första vävda men nu har jag en hoppediz som jag är så kär i som är jättelätt att knyta. Nu när jag haft hoppedizen ett tag kanske det är lättare att ge sig på att knyta rebozon! Man får se :-)
Användarens profilbild
Av jag71
sonja skrev:rebozon var min första vävda men nu har jag en hoppediz som jag är så kär i som är jättelätt att knyta. Nu när jag haft hoppedizen ett tag kanske det är lättare att ge sig på att knyta rebozon! Man får se :-)
Tror det blir lättare nu. Nu kan du ju knyta så då är det inte så stor skillnad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?