Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:
Nu har jag ett paket i brevlådan men det är -15 ute och jag har en bebis som sover i sjalen :hmm:
Bärskydd :this: eller en filt runt er båda+ mössa. Har ni långt till brevlådan?
Användarens profilbild
Av millla
Nu är min väntan äntligen över! :vågen: Äntligen har jag en bärjacka i min ägo! :app:
Av Emmiez
jag väntar mt :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev:Jag fick en sjalleverans idag men det var inte den jag väntade på :lol: Beställer man för många sjalar då? :hide:
Som sagt... det här börjar bli lite pinsamt :oops: :hide:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
mari_tres skrev:Jag fick en sjalleverans idag men det var inte den jag väntade på :lol: Beställer man för många sjalar då? :hide:
Idag igen? Vad kom det nu då? ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Den här gången kom det en bebina vädur... :D
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Den här gången kom det en bebina vädur... :D
Nice. Skulle vilja ha ett stjärntecken någon gång! Fast vilken? Mitt, Z's eller vems stjärntecken?
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
Nice. Skulle vilja ha ett stjärntecken någon gång! Fast vilken? Mitt, Z's eller vems stjärntecken?
Jag tog dotterns. Visserligen har vi två tvillingar i familjen (jag och sambon) men väduren var finare :lol:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Jag tog dotterns. Visserligen har vi två tvillingar i familjen (jag och sambon) men väduren var finare :lol:
Men om jag skaffar fler barn då? Måste jag köpa en till sjal då? ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Näää... vi väntar ju på syskon nu, som antagligen kommer att bli det där stjärntecknet som ligger mellan vädur och tvilling... oxe? men jag känner att då får väduren hänga kvar ändå. Man byter ju inte ut en ingosad sjal mot en ny :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Näää... vi väntar ju på syskon nu, som antagligen kommer att bli det där stjärntecknet som ligger mellan vädur och tvilling... oxe? men jag känner att då får väduren hänga kvar ändå. Man byter ju inte ut en ingosad sjal mot en ny :wink:
I och för sig :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
NU har jag fått paketet jag väntade på! :vågen: Nu är det tvättning och strykning som ligger på dagens schema :mrgreen:
Av Jinxan
mari_tres skrev:NU har jag fått paketet jag väntade på! :vågen: Nu är det tvättning och strykning som ligger på dagens schema :mrgreen:
bild? :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?