Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fick en symaskin för några år sedan, men den har inte använts mycket. Men nu har jag faktiskt plockat fram den och sytt en badponcho, trosskydd och tygbindor.:) Innan har jag bara fållat tre gardiner, tur att jag inte batalade maskinen själv utan fick den i julklapp.;)

Här är bilderna på mina "mästerverk", tygbindorna blev inte så tjusiga, lite snea och vinda men de funkar (tror jag, de sitter i alla fall på plats i trosan.:))

Bild

Nattbindor som är jätte långa, längre än engångs eftersom jag tycker att de brukar vara för korta. Från vänster baksida grönt PULtyg, insida, prickig flanell, utsida rosa PULtyg, insida rosa flanell med blå blommor. De ligger i par som jag sydde dem, baksida och framsida. Och sen är det tryckknapp på vingarna så man kan stänga igen bindan som ett paket och sen när man fäster den runt trosorna.

Bild

Dagbindor, lite längre än de rosa libresse. Från vänster utsida grönt PULtyg, insida grön flanell med löv, insida blå flanell med blommor, utsida rosa PULtyg, insida rosa flenell med prickar. De två som kommer efter den gröna PUl baksidan är de som har grön PUl och den som ligger efter den rosa har rosa.

Bild

Trosskydden. En aning små, men det räcker precis. För trosskydden man köper i affärn är inte större så man märker det inte.

Bild

Och sist men inte minst Emilias badponcho.:)
tack tack.:) man blir så sugen att göra massa saker också när man är inne på gör det själv sidan. alla gör ju så fina saker här...kände att pocketblöjor var lite för stort projekt att göra så tygbindor var mer på min nivå. Det är ju så många som ser blöjorna när man är "ute" och byter, men ingen ser ju mina bindor.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?