Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Bara storleksetiketter? Jag har funderat på att beställa namnband som kan funka både som märkning och som "varumärke", men det är kanske inte intressant för din bestälning? Så mycket sytt så jag behöver storleksmärkning vet jag ju inte om det blir... Jag ska ju bara sy till oss...

//A
Användarens profilbild
Av glis
Bara märkettikett är ju inte så smart att beställa ihop, jag vill inte ha några etiketter som det står "lillblomma" på och du vill inte ha några som det står "Glis" på... Den typen av etiketter beställer många från www.minanamnband.se de brukar vara fina.
När jag började sy bernkläder tyckte inte jag heller att det behövdes storlekslappar, men jag räknade igår: jag har sytt mer än tio plagg i storlek 86. Och de jag ger bort känns extra viktigt att märka. Dessutom hoppas jag på fler barn i huset, och DÅ är jag inte säker på att jag kommer ihåg vilken storlek ett plagg är i.
Användarens profilbild
Av teres
Jag behöver storleksetiketter men kassan är för tillfälligt tom! så jag hoppas det dröjer lite till innan beställningen går iväg :hide: :hide:
Av lilla trasdockan
samma här. ekonoimin tillåter inte förän i slutet på nästa månad tyvär
Av Lillblomma
Njäää...
Tänkte att ni kanske var ute eftrer sån slags mängdrabatt och alla lappar räknades...
Men, jag har kollat lite nu, och jag har ju hakat upp mig på band med "rätt" font, och då blir det genast lite dyrare, så det får vänta en ånad eller två...
Och vad gäller storlekslappar så tror jag att jag kommer att sy så det passar mina tjejer perfekt, så alla byxor kommer troligen vara en storlek på "bredden" och en annan på "längden"... :?

//A
Av Emmiez
när är sista datum?
Användarens profilbild
Av glis
Det är inget sista datum, det är det som är dumt! Eller bra, för vi väntar på att det skall bli många nog att hålla nere priset.
Av Emmiez
jag är intresserad men har inga pengar nu, så då e det väl bra :)
jag vill ha 80,86,92 tror jag
Av Emmiez
puffar lite
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?