Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Daniellas mamma skrev:och om man köper det utan att bjuda kostar det 35 USD....
Det tycker jag faktiskt var ganska prisvärt för dom var väligt fina om man nu hade en baby björn.... :wink:
Jag skulle gärna ha ett sån till min Sutemi, undra opm det går att få... :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
diddeldi skrev:jag tror att det beror på att man så ofta ser föräldrar som bär runt på sina barn i babyskyddet långa stunder och även när de inte behöver händerna till annat (till exempel på bvc när båda föräldrarna är med). varför inte bära barnet i famnen istället?
Att man ofta ser folk som bär sina små alldeles för länge i babyskyddet håller jag med om. Och i onödan, definitivt.
sen är givetvis babyskydd jättebra att ha i bilen. men jag har aldrig förstått hur man kan tycka att de är praktiska att bära i? kan iofs förstå babysim-argumentet, men annars då?
Nä, de är helt värdelösa att bära i (det var väl därför man skulle ha axelremmen :) ) Kan det vara så att de medvetet är gjorda så hopplösa att bära med, jag menar så att man inte ska ha barnet där för länge?
Användarens profilbild
Av diddeldi
amöba skrev: Nä, de är helt värdelösa att bära i (det var väl därför man skulle ha axelremmen :) ) Kan det vara så att de medvetet är gjorda så hopplösa att bära med, jag menar så att man inte ska ha barnet där för länge?
smart i så fall :wink: . fast jag skulle tippa att de tänkt på trafiksäkerhet i första hand :)
Användarens profilbild
Av Tinalqua
hehe ser jättejobbig :lol:
Användarens profilbild
Av mammahumla
Bild

Den här var inte något vidare den heller... ser ruskigt obekvämt ut för båda parter! Kolla mammans skulderblad och axlar... :D Snacka om att hänga utåt och dingla istället för att sitta tätt mor bärarens kropp för maximal närhet och bärkomfort... ja ja säger då det! *s*
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vad mycket läskiga selar det finns egentligen.
Användarens profilbild
Av miriel
Sandra skrev:denna var väl också lite lustig?
Bild
Läser man om den så låter det som något Weegoliknande....
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?