Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Jag tycker INTE att det är bekvämt att bära i ryggsäck med långsjalen.. ALL belastning kommer ju på axlarna, och dom är på mig ganska så svaga.. Har testat typ x omslut II på ryggen, och det var ganska skönt, han kom nog för långt ner, han satt typ på min rumpa hylla ( asg ) efter ett tag *ler* men det är ju smått omöjligt att fixa själv.. Har ni tips??

Wille är 4 månader ocxh jag har e storkis
Användarens profilbild
Av Kristina
Knyt ryggsäck med en extra knut över bröstet. Blir superskönt, avlastar mycket bättre!
Jag tror jag har sett en beskrivning någonstans, men jag hittar den inte nu.
Fattar du inte hur jag menar så får du hojta till så kan jag snoka vidare, eller ta kort och lägga in. :)
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag har knytbeskrivning på ryggsäck med extra knut fram på gång på min sida, http://www.babydesign.se. Den är mycket bekvämare för axlarna, jag kan inte heller bära i vanlig ryggsäcksknytning. Beskrivningen bör vara färdig och ute på sidan inom ett par veckor.

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
Användarens profilbild
Av Elina
ok tack =)
ska prova med det..

Det var ju av dig Ingrid, jag köpte sjalen :D
Av Alexandra
Kristina skrev:Knyt ryggsäck med en extra knut över bröstet.
Visst kommer du på Stockholmsträffen? Då kan jag visa dig den knytningen, hittade beskrivning på någon amerikansk sida efter tips från Kristina. Tycker inte heller om vanlig "ryggsäck".
Användarens profilbild
Av Pallas
Jag gillar inte heller ryggsäck :(

Har precis börjat promenera för att komma i form innan vi försöker oss på syskonverkstaden. Då vill jag gärna bära på ryggen och jag har provat massa olika knytningar. Ryggsäck är den jag gillar sämst med Baby Bundlern tror jag...

För det mesta har jag burit i ett bakvänt x-omslut, men det är som sagt svårt att få till bra. Tycker Viktor hamnar lite för långt ned och lite för säckigt, men den knytningen är bekvämast för mig (när han inte kaskadkräks över hela ryggen förstås ;)).

Viktor är extremt tålmodig och han dinglar och pruttar medan mamma härjar med olika experiment framför spegeln som hon ställt i sängen (ifall ifall man skulle tappa honom). Nu har jag kommit på hur jag ska stå på de lösa tåtarna för att hålla tyget spänt medan jag knyter, så jag hoppas på att jag ska få in rätta knycken nu!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej Elina - ja, jag minns att det var en Elina från Hallstavik som köpte en sjal! Roligt att "se" dig här! Hoppas du är nöjd med den!

Hälsningar
Babydesign-Ingrid
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?