Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
ÅH jag behöver SNABB hjälp - ska man slå till på en EV eller räcker orginalbredden bra?

rea är ju alltid nice.

HAr spanat på ocean - men nu tvekar jag och undrar om ajg ska färga en av de sndra färgerna istället

vad säger ni?
Användarens profilbild
Av jazoo
Elin skrev:ÅH jag behöver SNABB hjälp - ska man slå till på en EV eller räcker orginalbredden bra?

rea är ju alltid nice.

HAr spanat på ocean - men nu tvekar jag och undrar om ajg ska färga en av de sndra färgerna istället

vad säger ni?
Orginalbredden bloir nog bra till pyttis, och så kan du ju alltid byta upp dig senare. Och det är inte rea på EV. 8)

Så resonerar jag iaf. ;)
Användarens profilbild
Av Ester
jazoo skrev:
Elin skrev:ÅH jag behöver SNABB hjälp - ska man slå till på en EV eller räcker orginalbredden bra?

rea är ju alltid nice.

vad säger ni?
Orginalbredden bloir nog bra till pyttis, och så kan du ju alltid byta upp dig senare. Och det är inte rea på EV. 8)

Så resonerar jag iaf. ;)
jo men den röda EV är ju nedsatt

tänkte röd/rosa - men jag slår nog till på en ocean då - om du avslöjar vilken färg som flyttar hem till dig 8)
Användarens profilbild
Av jazoo
Elin skrev:
jazoo skrev:

rea är ju alltid nice.

vad säger ni?

Så resonerar jag iaf. ;)
jo men den röda EV är ju nedsatt

tänkte röd/rosa - men jag slår nog till på en ocean då - om du avslöjar vilken färg som flyttar hem till dig 8)
Ah, det hade jag missat.

Vaddå hem till mig - jag vet inte vad du pratar om ;) :lol:
Vi kan väl säga så här, jag är inte så färggrann av mig. 8)
Av gegga
mari_tres skrev:
gegga skrev::D Snaaart kan mitt namn läggas till listan! :D

Beställde en Zara i fredags. Tackar för tipsen om rean (har smugit runt i tråden utan att ge mig till känna...)!
Spännande :app: Vad blev det för nån?
En härligt grön en, "fresh". :heart:
Användarens profilbild
Av jazoo
Idag kom ett paket....

Bild

...som innehöll en sån här:

Bild

Så nu får jag också vara med på listan :app:
Tack till Scharlott för snabb service!
Användarens profilbild
Av Scharlott
jazoo skrev:Idag kom ett paket....

Bild

...som innehöll en sån här:

Bild

Så nu får jag också vara med på listan :app:
Tack till Scharlott för snabb service!
Trevligt att Zaran kommit fram 8) Så fina ni är :loving:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Alla Zara-fans har väl redan lagt märke till att det kommer nya färger? :love:
Jaa, och nu vet jag inte hur jag ska välja! :love: :whut: Och så måste man vänta också..
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Alla Zara-fans har väl redan lagt märke till att det kommer nya färger? :love:
Jaa, och nu vet jag inte hur jag ska välja! :love: :whut: Och så måste man vänta också..
Jag vill se bärbilder :lol: som vanligt. Choccoan var snygg, men kändes lite blek, och Lemongrass var :love: men kanske lite väl färggrann? :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Jag vill se bärbilder :lol: som vanligt. Choccoan var snygg, men kändes lite blek, och Lemongrass var :love: men kanske lite väl färggrann? :hmm:
Klart man vill se bärbilder! Det är viktigaste bilderna, det är då man får en riktig uppfattning om hur den ser ut!
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:Jag vill se bärbilder :lol: som vanligt.
JinxLinda skrev:Klart man vill se bärbilder! Det är viktigaste bilderna, det är då man får en riktig uppfattning om hur den ser ut!
Hoppas det är ok att jag svarar i tråden även om jag är partisk :wink:
Bilder är på gång 8) Bärsjalarna är i skrivande stund på väg till fotografen och bärbilder kommer fortlöpande om någon vecka - håll ut! Bilderna kommer i lagom tid innan ni skall bestämma er för er favoritfärg :wink:
Av Jinxan
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Jag vill se bärbilder :lol: som vanligt.
JinxLinda skrev:Klart man vill se bärbilder! Det är viktigaste bilderna, det är då man får en riktig uppfattning om hur den ser ut!
Hoppas det är ok att jag svarar i tråden även om jag är partisk :wink:
Bilder är på gång 8) Bärsjalarna är i skrivande stund på väg till fotografen och bärbilder kommer fortlöpande om någon vecka - håll ut! Bilderna kommer i lagom tid innan ni skall bestämma er för er favoritfärg :wink:
Klart du får svara! Du sitter ju med all information :D :tumup:
Användarens profilbild
Av millla
Nä, nu måste jag in och tassa i det här tråden. Är nämligen i väntans tider, en Zara Orginal ska flytta in hos oss :vågen:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?