Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Signatur
Hur mycket vill du kunna bära med dig?

Jag köpte båda. Blev lite besviken på att ryggsäcken fästs utanpå själva selen. Känns som om den mosar barnet. Trodde man kunde ha den fram när man hade barnet bak och tvärtom. Den är inte jätterymlig men rymmer naturligtvis mer än midjeväskan. Axelremmarna är smala och inte alls vadderade vilket gör att den inte är så bekväm att bära "utan selen".

Midjeväskan rymmer inte särskilt mycket. Jag får ner en blöja, plånboken, nycklarna, mobilen och en IKEA-trasa.

Personligen tror jag att jag kommer att använda midjeväskan mer.

Men du ska nog ta råd från fler än mig, jag har bara haft grejorna sedan i fredags och inte hunnit testa så mycket än. :oops:
Användarens profilbild
Av exiteme
Ryggsäcken är ingen hit. Jo, om du endast packar en blöja, våtservetter och en vattenflaska. Packar du för mycket, drar tyngden bakåt och lägger belastning på axlarna.
Användarens profilbild
Av Flurstina
Om ryggsäcken är gjord av samma material som selen skulle jag testa gore tex-inpregnering och se om det blev tåligare mot vatten.
Användarens profilbild
Av marlene
Det vart midjeväskan...
Den är helt klart bättre än midjeväskan till gammla ergon som jag inte riktigt kom överens med.
Jag köpte den i onsdags och jag har använt den varje dag, den är perfekt till att ha allt som man bara måste ha med sig och måste flytta mellan väskor (typ mobil, nycklar, börs...) nu tar jag bara den och lägger i den väska jag för tillfället ska ha. Eller om jag bara ska på affärn eller ha väldigt lätt packning så tar jag bara den, den har en avtagbar axelrem så man kan använda den som en liten väska. Den passar perfekt att hänga på vagnen som man gör med en skötväska upptäckte jag idag :lol:
Av MariaL
Jag har beställt en midjeväska idag. Hoppas att det blir bra för att ha lite värdesaker och en blöja, det blir spännande att se vad som ryms. Nu får jag se om posten kan sitt jobb måste ha väskan innan fredag morgon då jag flyger till Stockholm (utan vagn...).
Användarens profilbild
Av marlene
MariaL skrev:Jag har beställt en midjeväska idag. Hoppas att det blir bra för att ha lite värdesaker och en blöja, det blir spännande att se vad som ryms. Nu får jag se om posten kan sitt jobb måste ha väskan innan fredag morgon då jag flyger till Stockholm (utan vagn...).
börs, nycklar och telefon är inga problem men blöja är nog gränsfall, så stor är den nog inte (om det inte är en väldigt liten blöja :lol: ) fast det ryms gott och väl nån blöja i fickan på ergon.
Av MariaL
Jag känner på mig att det blir bra, även utan blöja... Min lill skrutt har ju växt i raket fart väger över 9 kg och är nog ganska kort också, så det funkar inte med en väldigt liten blöja. Men det är klart börsen börjar vara rätt tom ( efter alla nödvändiga inköp) så man kan ju ha en väldigt, väldigt liten plånbok i allafall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?