Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Porla
Skulle vilja börja bära på ryggen i stället för på mage, men jag får inte till den ryggknytningen som finns i instruktionsboken till min Tricot Slen. Det blir för löst, så det känns som att sonen ska ramla ur. (Jag tror att knytningen är "omslutet ryggkryss".)

Finns det andra ryggknytningar som funkar för trikåsjal?
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle inte rekomendera att knyta på ryggen i trikå. Prova en vävd sjal istället.
Användarens profilbild
Av Isanna
jag71 skrev:Jag skulle inte rekomendera att knyta på ryggen i trikå. Prova en vävd sjal istället.
:iagree:

Skulle inte våga med trikå, en vävd är mycket stabilare och barnet svajar inte.
Användarens profilbild
Av sanna73
jag71 skrev:Jag skulle inte rekomendera att knyta på ryggen i trikå. Prova en vävd sjal istället.
:iagree:
Vet att många tillverkare skriver i sina instruktioner att trikåsjalen kan användas till ryggknyt och det kan den, tror faktiskt inte det är någon verklig fara att din son skall falla ur, men att man kan är inte samma som att man skall. För ryggknyten skall bli skön och kännas säker behövs en vävd sjal.
Av Porla
Okej. Då lägger jag ner de försöken då och köper en vävd sjal eller bärsele i stället.
Tack för svaren! De förklarade varför jag upplever det som jag gör!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?