- fre jan 09, 2009 10:58
Idag har jag äntligen gjort slag i saken och sålt vår gamla Babybjörn som bara blivit liggande och bligat på oss från källaren. Vi tyckte den var helt oanvändbar när första killen fyllt fyra månader och vår andra kille har aldrig velat åka. Så kom vi in på sjalar och på den vägen är det...
Nu har jag sålt den på Blocket och det kändes så svårt, för hela tiden ville jag säga till köparen att "köp inte den här, det finns mycket bättre bärdon".
Men men, alla blir lyckliga på sin fason. Hoppas att hon får bättre användning av den än jag! (Och jag kan använda pengarna till helt andra bärdon...)
Har ni sålt saker som ni "skäms över"?
Nu har jag sålt den på Blocket och det kändes så svårt, för hela tiden ville jag säga till köparen att "köp inte den här, det finns mycket bättre bärdon".

Har ni sålt saker som ni "skäms över"?
Mamma till två vackra pojkar; Filip 060619, David 080409 och Tuva 101104
Bär i Zara ocean, beige Ergo, Amazonas Carry Sling Laguna, hemsydd beige/blommig Mei Tai och hemsydd mörkblå ringsjal i MaM bärskydd

Bär i Zara ocean, beige Ergo, Amazonas Carry Sling Laguna, hemsydd beige/blommig Mei Tai och hemsydd mörkblå ringsjal i MaM bärskydd