Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
lena_l skrev:
JinxLinda skrev:nej, det blir att köpa en Zara nästa eller näst-nästa månad i stället :| Men jag överlever nog ett tag till utan ;)
Men då är det ju inte rea längre...?! :wink:

Undrar om min kommer redan idag? :hmm: Ska i så fall genast dela med mig av första intrycket!! :love:
Vilken blev det :eld: ? Ocean var slut när jag kollade, tur för min ekonomi det :roll: .
Av Löv
Umma skrev:
lena_l skrev:
JinxLinda skrev:nej, det blir att köpa en Zara nästa eller näst-nästa månad i stället :| Men jag överlever nog ett tag till utan ;)

Undrar om min kommer redan idag? :hmm: Ska i så fall genast dela med mig av första intrycket!! :love:
Vilken blev det :eld: ? Ocean var slut när jag kollade, tur för min ekonomi det :roll: .
Det blev en Zara original 4,7m. :loving:

Jag hängde på "rea-låset" och slog till direkt då sjalarna kom ut....
Användarens profilbild
Av mari_tres
De jag ev funderade på var ju slut :roll: kanske lika bra det, eftersom jag ska beställa en annan sjal från ett annat ställe :lol:
Av Jinxan
lena_l skrev:

Nej, men vi hinner ändå inte få in pengar innan rean är slut.
Upptäckte att någon affär hade dragit pengar ett par veckor efter att vi handlat, så pengarna på kontot hade minskat rejält :hopmad: Kan de inte ha direktreglering, eller sätta upp en lapp. :whut:
Av Löv
JinxLinda skrev:
lena_l skrev:

Upptäckte att någon affär hade dragit pengar ett par veckor efter att vi handlat, så pengarna på kontot hade minskat rejält :hopmad: Kan de inte ha direktreglering, eller sätta upp en lapp. :whut:
Så irriterande!! :( :pc: :hopmad:

Det blir säkert fler reor. :heart:

Min Zara kommer i morgon. Istället fick jag hem en begagnad didy idag!! :love: Men det får jag skriva om i en annan tråd.
Av Jinxan
lena_l skrev:
JinxLinda skrev:
lena_l skrev:

Så irriterande!! :( :pc: :hopmad:

Det blir säkert fler reor. :heart:

Min Zara kommer i morgon. Istället fick jag hem en begagnad didy idag!! :love: Men det får jag skriva om i en annan tråd.
Ja riktigt irriterande, speciellt när man var nästan inställd på att köpa en zara. :roll:
Men som sagt, det blir väl fler reor ;)
Av Löv
Nu är Zara här!!

Och hon är... annorlunda...! Lite sträv sådär som nya sjalar kan vara. Sjalbarnet sover så jag har inte kunnat provknyta. Och mönstret är en blandning mellan jättefint :loving: och lite psykedeliskt :hellu: . Får se om jag vänjer mig.

Hur gör ni andra med nya sjalar, tvättar ni den före användning? Tror att Zara kanske hade mjuknat av en tvätt och lite strykande.

Tacksam för expertutlåtande från er erfarna Zara-ägare - tvätta eller ej?
Av Umma
lena_l skrev:Nu är Zara här!!

Och hon är... annorlunda...! Lite sträv sådär som nya sjalar kan vara. Sjalbarnet sover så jag har inte kunnat provknyta. Och mönstret är en blandning mellan jättefint :loving: och lite psykedeliskt :hellu: . Får se om jag vänjer mig.

Hur gör ni andra med nya sjalar, tvättar ni den före användning? Tror att Zara kanske hade mjuknat av en tvätt och lite strykande.

Tacksam för expertutlåtande från er erfarna Zara-ägare - tvätta eller ej?
Absolut tvätta, dra ut den, låt hängtorka och stryk när den är lite fuktig. Strykningen gjorde stor skillnad på Zaran tycker jag. Jag måste banne mej köpa en ny :hmm: men EV.
Av Löv
Scharlott skrev:
sanna73 skrev:Jag provknöt och tvättade sedan. Hängtork och strykning och sedan är det klart och underbart :loving:
Just så rekommenderar jag 8)
:notes:

Tackar!!

Och :blomma: till Scharlott för snabb leverans! Alltid lika trevligt att beställa från mamma-barn!!
Användarens profilbild
Av Scharlott
lena_l skrev: :blomma: till Scharlott för snabb leverans! Alltid lika trevligt att beställa från mamma-barn!!
Tackar för blomman :D
Härligt att höra att Zaran kommit fram och du är nöjd - då är jag också nöjd 8)
Av gegga
:D Snaaart kan mitt namn läggas till listan! :D

Beställde en Zara i fredags. Tackar för tipsen om rean (har smugit runt i tråden utan att ge mig till känna...)!
Användarens profilbild
Av mari_tres
gegga skrev::D Snaaart kan mitt namn läggas till listan! :D

Beställde en Zara i fredags. Tackar för tipsen om rean (har smugit runt i tråden utan att ge mig till känna...)!
Spännande :app: Vad blev det för nån?
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?