Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Mitt i värsta kaoset när hela familjen var mer eller mindre däckade i vinterkräksjukan för en vecka sedan och alla bara gnällde så knöt jag upp Tilda i en lite halvtaskig ryggsäcksknytning (det blir väldigt sällan nu för tiden) för att få någonting gjort. Tilda njöt och satt knäpptyst på ryggen en lång stund. Då utbrast största storasyster 5 år: -Mamma, va smart det är med sjal för då är ju bebisen med hela tiden och behöver inte gnälla!!!

Gissa om jag har fostrat en framtida sjalbärarare! :heart: :vågen:
modigt att sätta ett barn på ryggen med kräksjuka. Min dotter kräktes när jag hade henne i sjalen på ryggen och så stor yta har jag aldrig torkat kräk på det kom överallt på tapeter, möbler, leksaker
Användarens profilbild
Av lotti
dagdrömmare skrev:modigt att sätta ett barn på ryggen med kräksjuka. Min dotter kräktes när jag hade henne i sjalen på ryggen och så stor yta har jag aldrig torkat kräk på det kom överallt på tapeter, möbler, leksaker
ja men Tilda hade inte kräkts på ett tag, det var mer de andra som var sjuka....annars hade jag nog inte gjort det!! :hmm: :? :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?