Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Bild

:hopmad: :gaah: :gaah: :gaah: :gaah:
Behöver jag säga så mycket?! Skulle skicka iväg min ellips & fann streck på den som inte går bort! Fin svart penna! En kompis` son! Kompisen sa att jag skulle få pengar till en ny sjal men hur många begagnade gröna ellipser finns det?! Någon som vet av någon?
Senast redigerad av Lenaskeå den tor jan 15, 2009 10:00, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av verre
så finns det ju det där *bang så är fläcken väck. Funkar tom på tusch och bläck!*
Av corona
Mamma använder Vanish på fula fläckar, men på kläder med tryck har det hänt att en bit av trycket har försvunnit om Vanish:en spridit sig ända ut till trycket :hmm:
Användarens profilbild
Av verre
men den där silit bang eller vad den heter hur funkar den då? tar den bort trycket också?
Användarens profilbild
Av thanisa
verre skrev:men den där silit bang eller vad den heter hur funkar den då? tar den bort trycket också?
Men elipsen har väl inget tryck på sig, den är väl vävd så att de olika sidorna blir motsvarande färger?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hoppas du får ren den :roll: Är det spritpenna skulle jag testa med sprit, lika läser lika... men med tusch vet jag inte :hmm:

Ser att du just blivit sjalberoende iallafall, kanske tröstar något :wink:
Av Lenaskeå
jag vet inte hur känslig färgen är, jag är lite feg! å andra sidan är ju sjalen förstörd som den är nu & förhoppningsvis blir det inte värre! Har en bit rebozotyg som jag ska prova på först, tror att det är en sån penna som man kan skriva med på skivor & liknande.
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:Hoppas du får ren den :roll: Är det spritpenna skulle jag testa med sprit, lika läser lika... men med tusch vet jag inte :hmm:

Ser att du just blivit sjalberoende iallafall, kanske tröstar något :wink:
..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Men ska du prova på rebozotyg verkligen? Ellipsen är väl 100% bomull, det frukar det ju inte vara i rebozo :hmm:

Jag skulle allvarligt överväga kemtvätt, de bor ju vara experter på fläckar av alla de slag. Svår fläck och dyrt tyg, kan defenitivt vara värt det!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?