Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tre töser
Har en lång sjal och är nu lite inne på en ringsjal eller något enkelt, men tills det att jag hittar tyg eller får pengar :lol: så har jag bara min långsjal att tillgå. Tycker nu att den är lite osmidig när man bara ska bära kort stund tex liten stund medans man lagar mat osv. finns det någon typ höftknytning som är snabb och enkel, har bara gjort kryss-knytning. Någon som har något tipps?? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Höftkryss kanske :hmm: men det brukar bli rätt mycket tyg över om man har en lång sjal till det. Ryggsäck tycker jag är en av de snabbare knytningarna att få till, men är man ovan så kanske det tar lite tid med det. Dock bra då man lagar mat för då är ju barnet ur vägen från varma kastruller och vassa knivar :wink:

Hur gammalt är ditt barn förresten? Och är det en trikåsjal eller en vävd sjal du har?
Av tre töser
Han är nu 8 mån å det är en trikåsjal.. Har provat två olika ryggknyt men min son är väldigt vild då om han inte somnar direkt vill säga så han lyckas nästan alltid att halvt nästla sig ur å det känns lite osäkert när man inte ser så bra! ( Glömde ju att beställa de där ögonen i nacken som alla pratar om :lol: ) Men hur gör man sånt knyt på höften?
Användarens profilbild
Av mari_tres
På sjalbarns förstasida finns det en flik som heter "knyta", där finns instruktioner för höftkryss. Finns en del filmer på youtube också men då måste man ju komma ihåg var höftkryss heter på engelska :hmm:

Edit: det var visst inte så svårt att hitta de filmerna :oops: sökte bara på hip carry :lol:
Av tre töser
Hittade instruktioner! Sonen bara log!! Det var ju skitbra att man kunde spara knuten oxå blev ju lite tyg över men men det funkade ju jättebra i övrigt! Tack för tippset!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?