Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Har precis fått hem min Ringo, men ja trodde inte den va såååå svår att använda? De såg ju så lätt ut på bilderna å så...

jaja ja har bara provat tre gånger, så ja får väl öva mer kanske...

Finns de nån bra sida med bilder på hur man gör? För instruktionsboken är itne så bra tycker ja.

Undrar speciellt hur man ska trä sjalen igenom ringarna? Ja tror ja gjort rätt, men ja har inte gjort som de står i boken för de går bara inte.

imorrn får ja väl öva lite mer, nu sover barnen... :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Instruktioner hittar du t.ex. här:

http://www.stjarnbarn.se/Ringsjal.htm

Ge inte upp!
Ringon är suverän när man får kläm på det. :D
Användarens profilbild
Av Nova
Eh, populär sida!
Användarens profilbild
Av Anso
Användarens profilbild
Av puppan
Jag tyckte också att det var svårt att få till ringsjalen bra i början.

För mig gick det mycket bättre när jag kollade på diddeldi's beskrivning som finns på sjalbarns förstasida under "knyta".
Användarens profilbild
Av Hellen
Har också nyligen skaffat en ringsjal.... man ska alltså ta på sjalen först och sen i med barnet.... erkänner att jag har gjort tvärt om, är det jättefel :oops: Jag har satt sonen på höften och sen trätt sjalen över huvudet och börjat mecka. Hmmm, kanske därför det har varit lite knöligt ibland :wink: Ska testa tvärt om :)
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hellen skrev:Har också nyligen skaffat en ringsjal.... man ska alltså ta på sjalen först och sen i med barnet.... erkänner att jag har gjort tvärt om, är det jättefel
Nä det är inte jättefel men just till höften är det nog lite svårt. Mage mot mage funkar det bra när man väl fått in snitsen. Jag gör nog varannan gång ungefär beror på om jag håller i Fanny när jag tar upp sjalen eller inte. Lycka till ! Det är värt pulet!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Fiffi75 skrev:
Hellen skrev:Har också nyligen skaffat en ringsjal.... man ska alltså ta på sjalen först och sen i med barnet.... erkänner att jag har gjort tvärt om, är det jättefel
Nä det är inte jättefel men just till höften är det nog lite svårt. Mage mot mage funkar det bra när man väl fått in snitsen. Jag gör nog varannan gång ungefär beror på om jag håller i Fanny när jag tar upp sjalen eller inte. Lycka till ! Det är värt pulet!
Jag har nästan alltid Karin i famnen när jag sätter på mig ringsjalen, och hon sitter alltid på höften, så det är inte svårt alls när man väl fått in snitsen.
Användarens profilbild
Av puppan
Hellen skrev:Har också nyligen skaffat en ringsjal.... man ska alltså ta på sjalen först och sen i med barnet.... erkänner att jag har gjort tvärt om, är det jättefel :oops:
Så gjorde jag när vi var inne o besiktigade bilen i förra veckan. Fanns ju ingenstans att lägga ned henne. :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?