Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Knyttet & K skrev:Håll till godoHärlig!!!
Knyttet & K skrev:Håll till godo
zandrama skrev:Vad konstigt, är du säker på att du inte har stickat för många varv? Eller också stickar du mycket lösare än den som har gjort beskrivningenKnyttet & K skrev:Håll till godo
Knyttet & K skrev:kvarnvik - Jag var tvungen att kolla stickfastheten igen och den stämmer. Jag har tom några fler maskor på 10 cm än vad som var angivet. Kan man syicka för löst på längden men inte på bredden?![]()
Men jag tror att lite av grejen är att jag stickat den lite tightare, den korvar ju inte ihop sig längst ner som den verkar göra på andra, och då hamnar ju liksom hela baskerdelen fel. Den börjar där mitt huvud slutar. Men det hade inte blivit bra att sticka lösare heller, då hade den åkt runt. Alla lösa mössor jag har blir liggande av den anledningen.
Bubbi skrev:Hur gör ni med era fardigstickade plagg? Tvättar ni för hand eller i maskin? Jag har alltid tvättat i maskin oavsett om det är handtvatt eller 30 grader. Tycker att det blir så mycket finare. Men så var jag på stickkafé på knitlab, och experterna där blev alldeles förfärade över att jag tvättar i maskin.Åh, har du varit där nyligen? Jag tvättade min underbara shrug i Uruguay-garnet därifrån i maskin häromdan.
Muuminmamman skrev:Nej, det var faktiskt ett tag sedan nu, men jag drog mig till minnes nu när min kofta snart är färdig. När jag tvättade sambons troja (som jag stickat) i maskin så blev den lite större. Jag skulle vilja att min kofta blir en aningens större den med. Annars får jag köpa ett nystan till och sticka en lång remsa för att bredda koftan framtill.Bubbi skrev:Hur gör ni med era fardigstickade plagg? Tvättar ni för hand eller i maskin? Jag har alltid tvättat i maskin oavsett om det är handtvatt eller 30 grader. Tycker att det blir så mycket finare. Men så var jag på stickkafé på knitlab, och experterna där blev alldeles förfärade över att jag tvättar i maskin.Åh, har du varit där nyligen? Jag tvättade min underbara shrug i Uruguay-garnet därifrån i maskin häromdan.och den blev otroligt vacker! Vilken lyster i färgerna! Men den blev ju aningens mindre också...
Handtvätta finns inte på kartan för mig. Jag har ingen som helst ork för det.
/MuuM
Bubbi skrev:Hur gör ni med era fardigstickade plagg? Tvättar ni för hand eller i maskin? Jag har alltid tvättat i maskin oavsett om det är handtvatt eller 30 grader. Tycker att det blir så mycket finare. Men så var jag på stickkafé på knitlab, och experterna där blev alldeles förfärade över att jag tvättar i maskin.Jag tvättar i maskin. Alltid. Vi har ulltvättprogram på vår maskin, så jag ser inte att det skulle vara nån skillnad gentemot att tvätta för hand. Jag kan tom använda kallt vatten om det är så.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?