Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Disavi skrev:
mari_tres skrev:När ska jag skriva upp mig på den där listan då och vad ska det bli för nån? :hmm:
Har du beställt? :-)
Nej, jag kan ju inte bestämma mig vare sig för färg eller längd :roll: och så vill jag ju ha en stjärntecken också :hmm:
Användarens profilbild
Av disavi
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
mari_tres skrev:När ska jag skriva upp mig på den där listan då och vad ska det bli för nån? :hmm:
Nej, jag kan ju inte bestämma mig vare sig för färg eller längd :roll: och så vill jag ju ha en stjärntecken också :hmm:
De e mkt man vill ha.. Kan du inte göra som ja.. Köpte en original för att kunna färga i vilken färg man vill.. :-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
De e mkt man vill ha.. Kan du inte göra som ja.. Köpte en original för att kunna färga i vilken färg man vill.. :-)
Har jag också funderat på... men ev vill jag ha den som är lite bredare och då måste man ju ta en sån LE som jag har förstått det. Och vilken färg skulle man välja då isåfall? :hellu:
Användarens profilbild
Av disavi
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
Har jag också funderat på... men ev vill jag ha den som är lite bredare och då måste man ju ta en sån LE som jag har förstått det. Och vilken färg skulle man välja då isåfall? :hellu:
De går ju å ta en natur tror ja den heter.. Den som e vit-vit. Men vet inte hur de blir när den e färgad.. Men skulle inte dom vanliga komma som bredare? Har ja läst nånstans.. :-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Disavi skrev: De går ju å ta en natur tror ja den heter.. Den som e vit-vit. Men vet inte hur de blir när den e färgad.. Men skulle inte dom vanliga komma som bredare? Har ja läst nånstans.. :-)
Vore ju nåt med en vit :hmm: som man kan färga om man vill. Annars är det den blå, bruna eller gröna som jag har kikat på. Grejen är ju "bara" att jag redan har en blå och en brun sjal, och nån grön också... :wink: Å andra sidan så har jag ju en naturfärgad sjal också... :lol:
Användarens profilbild
Av disavi
mari_tres skrev:
Disavi skrev: De går ju å ta en natur tror ja den heter.. Den som e vit-vit. Men vet inte hur de blir när den e färgad.. Men skulle inte dom vanliga komma som bredare? Har ja läst nånstans.. :-)
Vore ju nåt med en vit :hmm: som man kan färga om man vill. Annars är det den blå, bruna eller gröna som jag har kikat på. Grejen är ju "bara" att jag redan har en blå och en brun sjal, och nån grön också... :wink: Å andra sidan så har jag ju en naturfärgad sjal också... :lol:
Ja du verkar ju har hur många som hellst.. :-)
Av Jinxan
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:Var kan man köpa Zarorna? 8)
Mammabarn. Se annons te höger.. :-)
Är mammabarn de enda i sverige som säljer dem?
Ingen aning faktiskt.. Ja beställde därifrån.. :-)
Blir nog samma för mig med, men jag måste vänta några dagar till innan jag kan beställa :evil: :roll:
Nu blir ja ju nyfiken.. Vilken ska du beställa? :-)
:twisted: Hemligt ;)
Njae, jag tror det blir en orginal som sedan ska färgas :mums:
Användarens profilbild
Av disavi
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
Ingen aning faktiskt.. Ja beställde därifrån.. :-)
Blir nog samma för mig med, men jag måste vänta några dagar till innan jag kan beställa :evil: :roll:
Nu blir ja ju nyfiken.. Vilken ska du beställa? :-)
:twisted: Hemligt ;)
Njae, jag tror det blir en orginal som sedan ska färgas :mums:
Till vilken färg då? :-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
8) Fast jag har sålt en hel del sista tiden :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
Jo.. Men de verkar som du har en miljard ändå.. :-) hur många sjalar har du haft som mest? Om ja får fråga.. :hide:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
Disavi skrev:
mari_tres skrev:
Jo.. Men de verkar som du har en miljard ändå.. :-) hur många sjalar har du haft som mest? Om ja får fråga.. :hide:
Jag vet faktiskt inte, jag räknar dem inte och så ligger de lite utspridda så de ser inte ut att vara så många... i nån tråd som heter "räkna upp alla de sjalar du haft" eller nåt sånt så har jag en lista, men jag har ju inte haft alla samtidigt ändå.
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
Ja, de är enda leverantören i Sverige :D
Av Jinxan
sanna73 skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
Ja, de är enda leverantören i Sverige :D
Okej! Då vet jag :D
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Jag vet faktiskt inte, jag räknar dem inte och så ligger de lite utspridda så de ser inte ut att vara så många...
Aha är det så jag ska göra, då kanske jag kan köpa något till utan att skämmas.. :wink:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?