Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Beror på åldern på barnet och din storlek. Själv tycker jag att Manduca är absolut mest prisvärd och praktisk, den räcker från dag ett till åtminstone 3-4år!
Användarens profilbild
Av snisk
är ungefär lika lång som du och kan inte ha manducan, axelbanden är för långa.
beco 4th, funkar precis om jag har de på det kortaste.

så jag säger: beco butterfly. har precis köpt en II från england och är supernöjd!!
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag undrar samma sak -vilken ska man ta? Har provat Becon men inte Manducan. En sak som var smidig med Beco var att man kan sätta i barnet innan man sätter på selen. Kan man det med Manducan också?
Användarens profilbild
Av snisk
Nix, tror inte det går med Manducan. Fast det gör att det är smidigare att ta ur och lägga ner ett sovande barn. Det har för mig varit nästan omöjligt med Becon.

hjo skrev:Jag undrar samma sak -vilken ska man ta? Har provat Becon men inte Manducan. En sak som var smidig med Beco var att man kan sätta i barnet innan man sätter på selen. Kan man det med Manducan också?
Av sjaltokan
och jag tycker angelpack är skönaste selen.. :wink:

Manduca upplever jag som ganska sträv och tjock, becon gillade jag inte just för att man "måste" sätta i barnet först på butterfly (I & II)

Du har ingen möjlighet att få prova?
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag är som sagt lite novis på det här... Men hur sjutton gör man när man är ensam och vill bära på ryggen då? Jag har en 10månaders "bläckfisk" på 11kilo... Jag fattar liksom inte hur jag ska få honom på plats?
Krumelurmamman skrev:Nix, tror inte det går med Manducan. Fast det gör att det är smidigare att ta ur och lägga ner ett sovande barn. Det har för mig varit nästan omöjligt med Becon.

hjo skrev:Jag undrar samma sak -vilken ska man ta? Har provat Becon men inte Manducan. En sak som var smidig med Beco var att man kan sätta i barnet innan man sätter på selen. Kan man det med Manducan också?
Användarens profilbild
Av snisk
Jag gör så här:
* på med selen på magen m lite lösare höft/midjebälte och utan att ha knäppt remmen mellan axlarna
* i med barnet
* av med ena axelbandet
* sen vrider jag runt barnet i selen så att han hamnar på ryggen

hmmm... kanske lite många steg, men jag bär oftast på magen och flyttar bara runt till ryggen korta stunder. :)
hjo skrev:Jag är som sagt lite novis på det här... Men hur sjutton gör man när man är ensam och vill bära på ryggen då? Jag har en 10månaders "bläckfisk" på 11kilo... Jag fattar liksom inte hur jag ska få honom på plats?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?