Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
lotti skrev:Eftersom min julklapp inte han fram till julafton väntar jag ivrigt att postgubben ska lägga något i lådan idag..... :vågen: Tänk att ha det bästa kvar efter julafton!! :D
har det kommit fram än.... (postades en vecka innan jul )
Användarens profilbild
Av lotti
binaem skrev:
lotti skrev:Eftersom min julklapp inte han fram till julafton väntar jag ivrigt att postgubben ska lägga något i lådan idag..... :vågen: Tänk att ha det bästa kvar efter julafton!! :D
Nej tyvärr! :cry: Men jag väntar tålmodigt!! :wink: Blev så glad när jag insåg att det är postdag i morgon så jag inte behöver vänta på brevbäraren hela helgen oxå! :D
Av Emmiez
lotti skrev:
binaem skrev:
Nej tyvärr! :cry: Men jag väntar tålmodigt!! :wink: Blev så glad när jag insåg att det är postdag i morgon så jag inte behöver vänta på brevbäraren hela helgen oxå! :D
åhh hoppas den kommer. så den inte kommit bort på posten :?
Användarens profilbild
Av zandrama
Idag har jag fått en avi! Jag håller tummarna att det är härifrån! Nu ska jag göra matsäcksmellis sen ska vi hämta paket och gå ut och leka och äta mellis.
Användarens profilbild
Av lotti
zandrama skrev:Idag har jag fått en avi! Jag håller tummarna att det är härifrån! Nu ska jag göra matsäcksmellis sen ska vi hämta paket och gå ut och leka och äta mellis.
Hoppas det är den!! :D

Ingenting i min låda idag!! :(
Användarens profilbild
Av zandrama
lotti skrev:
zandrama skrev:Idag har jag fått en avi! Jag håller tummarna att det är härifrån! Nu ska jag göra matsäcksmellis sen ska vi hämta paket och gå ut och leka och äta mellis.
Hoppas det är den!! :D

Ingenting i min låda idag!! :(
Det var det inte, det var dammsugarpåsar. :?
Å andra sidan fick K ett brev från SEB idag som postades 17/12, så posten är nog bara lite slö. Hoppas jag!
Användarens profilbild
Av binaem
lotti skrev:
binaem skrev:
Men, ett annat paket jag skickade veckan innan jul kom fram innan jul .. och jag lämnade dem samtidigt. Det är ett ganska stort paket så det kanske inte kommer i brevlådan utan på avi ....
Användarens profilbild
Av noranora
binaem skrev:
lotti skrev:
binaem skrev:
Men, ett annat paket jag skickade veckan innan jul kom fram innan jul .. och jag lämnade dem samtidigt. Det är ett ganska stort paket så det kanske inte kommer i brevlådan utan på avi ....
Det kan vara bra om mottagaren kollar med sitt lokala postkontor, jag har en gång varit med om att paketet kom fram dit men att avin försvann. Efter en längre tid skickade de ut en ny "påminnelseavi" och det var då jag förstod att paketet legat och väntat på mig ett bra tag utan min eller avsändarens vetskap.
Användarens profilbild
Av Sassi
Hej Hej Hej!

Oh förlåt att jag är lite sen på att skriva här...

Mitt paket kom i tid!

Så TACK Nemos mamma! Jag blev jätte glad över det som var i paketet! :D

En hemsydd kjol! Du undra om det var min stil och nej kanske inte men det kan bli! Hade aldrig gjort en sån till mig själv. Men det är det som är det fina med byten/presenter man får nåt man inte visste att man ville ha! Eller hur man nu säger? I alla fall jag har provat och tyckte den var jätte fin! Satt bra också! Skall skaffa ett par turkos strumpbyxor till! Sen blir jag finast på stan!

I paketet låg även grön muddväv, orange mjukistyg, orange kantband, grönt glitterlim, en påse med pärlor och 2 goda choklad!

Så TACK igen jag är jätte nöjd!
Användarens profilbild
Av Sassi
solängel skrev:Jag fick paket idag och skickade mitt imorse, så det borde komma innan jul! :D

Jag tror jag vet vem som varit tomte till mig, tack för kolorna och garnet :D . Var det månne alla fina, små vikta lådor som var den hemliga julklappen? :wink:

Japp, det var jag som var din hemliga tomte...

En liten undran? Tror att du kanske blev lite besviken på att det var tråkiga lådor som var hemliga julklappen...? :oops: Jag gick mest på att det skulle vara något hemgjort. Hmmm, jag skulle nog gjort något mer personligt känns det som. Jag gör gärna en ny present men kan inte säga när jag kan få till det och skicka iväg det.
Användarens profilbild
Av lotti
binaem skrev:
lotti skrev:
binaem skrev:
Har inte fått någon avi det är jag säker på men jag ska kolla med postutlämningsstället på måndag!! :?
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu vet jag att mitt paket är på g iaf. Jag åller tummarna för att det kommer nästa vecka. :vågen:
Användarens profilbild
Av lotti
Idag var jag i affären för att hämta ett paket från go´boken som legat där ganska länge....ja sen innan jul men det har inte varit så viktigt så det har fått ligga!!!!! Döm om min förvåning när jag ser att det är min julklapp!! :shock: den har legat där och väntat på mig ända sen innan jul!! :oops: :oops: :oops: Eftersom den var paketerad i en kartong från Go´boken var det de som stod på avin trots att den var full av annat som tejp och avsändare......

Åhhh vad det var roligt att öppna en julklapp så här lite efter jul! Tack Bina för alla kul saker! :vågen:
Bild kommer snart! :D
Användarens profilbild
Av solängel
Sassi skrev:
solängel skrev:Jag fick paket idag och skickade mitt imorse, så det borde komma innan jul! :D

Jag tror jag vet vem som varit tomte till mig, tack för kolorna och garnet :D . Var det månne alla fina, små vikta lådor som var den hemliga julklappen? :wink:

Japp, det var jag som var din hemliga tomte...

En liten undran? Tror att du kanske blev lite besviken på att det var tråkiga lådor som var hemliga julklappen...? :oops: Jag gick mest på att det skulle vara något hemgjort. Hmmm, jag skulle nog gjort något mer personligt känns det som. Jag gör gärna en ny present men kan inte säga när jag kan få till det och skicka iväg det.
Nej, så vill jag inte att du ska ta det, jag fattade inte bara först, eftersom jag slagit in "min" (alltså Karro54:s) julklapp för sig som en vanlig julklapp. Fast hela ditt paket var ju inslaget, så jag borde kanske ha väntat? :hmm: Lådorna var jättefina, en har kommit till användning som godisjulask till svägerskan, hon fick lite av samma fudge som jag skickade till Karro, och hon blev mäkta imponerad. Men jag kunde ju tyvärr inte skryta med att ha gjort asken själv... :wink: De andra askarna kommer nog att få tjänstgöring i syhörnan, som tillbehörsaskar. :tumup:
Användarens profilbild
Av lotti
Här kommer bild på vad jag skickade till Norkmedoo och vad som fanns i mitt paket jag öppnade idag; marinblå velour, ett annat tyg, en virkad flugsvamp som man kanske kan ha till nåldyna eller?, en underbart söt mössa med tryckt apa på, virkgarner, pennor och så väldigt goda tryfflar och lite annan god mörk choklad! Mums!

Bild
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?