Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kaffemoster skrev::amma:
Det där var den tassning jag kunde klara av medans Björn åt och bara för det bestämde han sig för att vara färdig =)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Mitt aktuella projekt:
Bilagan ofiltadToffel.jpg finns inte längre
(33.92 KiB) Nerladdad 3997 gånger
Nu ska jag bara sticka och filta en till. Jag tordes inte göra båda på en gång, för förra försöket blev lagom till Karin - fastän jag trodde att stickade till mig själv :D.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
kvarnvik skrev:Jag vågar inte tova, har bara gjort det en gång och det blev kass :(
Köp billigt garn och testa!
Jag är tokfast i tov-träsket. Några väskor, tofflor som blev till karin då, och nu ett par till mig. (Just nu går jag omkring med bara en toffel. För att den ska torka i bra form, den andra foten är bar för den andra tofflen har jag bara kommit till hällappen på :lol: :lol: )
Användarens profilbild
Av tweed
Verkar ju ha en hel del, men vilken hopplös stavning och särskrivning. Jag är lite fånig och stör mig väldigt på sånt när det är officiella sidor. Jag har mest spanat på garnhärvan och garnkorgen de senaste dagarna
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
kvarnvik skrev:Verkar ju ha en hel del, men vilken hopplös stavning och särskrivning. Jag är lite fånig och stör mig väldigt på sånt när det är officiella sidor. Jag har mest spanat på garnhärvan och garnkorgen de senaste dagarna
Hon är inte svenska, däremot är hon hemskt trevlig! Jag har handlat från henne de två senaste garnmässorna.
I fyndkorgen har hon garn till rent löjliga priser, så jag kan nästan inte handla där, för då köper jag bara för att det är så billigt :oops:
Av leonie
Mitt senaste projekt var en tröja för vinterbruk - den är i ren, mjuk ull och har en så gosig kant, både i ärmslut och nederkant. Stickad endast i räta och aviga, fram och tillbaka på rundsticka, enkelt och roligt.
Nästa projekt har jag inte bestämt ännu, eventuellt en tröja till, fast lite mer vårlig.
Bilagor
(59.96 KiB) Nerladdad 3948 gånger
(64.86 KiB) Nerladdad 3943 gånger
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Jag håller för fullt på att lära mig sticka. Just nu är det halsdukar som gäller, har blivit flera under julhelgen till tjejernas gosedjur. Men just nu håller jag på med en till mig själv. En lång en.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?