Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CeciliaH
Finns det någon sele som man kan bära på magen i från att bebisen är nyfödd? (Förutom Ergon med "insats"?) Vi tänkte strunta i vagn till nästa bebis, och jag letar redan sjalar :wink: men sambon vill inte bära i sjal. Han behöver ett alternativ. Någon som har ett förslag? :hmm:
Av belinda
Mei Tai kanske? Om du vill sy så kan du gör aen med smalare sittyta t ex. Sitter just nu och försöker pyssla i hop en till min bebis.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Fast man kan bära i ergon med benen innanför utan insats från nyfödd om man vill det.
Här är ett par bilder som visar hur jag menar.
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av melon
Annars finns väl skögsnässelen och weego?

Meitai är ett väldans bra alternativ till sele tycker jag själv, men nu frågade du ju efter en sele :wink:
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Tack ska ni ha :D

Tyvärr så går MT bort :( "Knutar är mycket mera osäkra än hi-tech-spännen" :roll:
Men jag ska titta på Weego och Skogsnäs och hoppas att någon passar den kräsne sambon :wink:
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Boadicea skrev:
Har aldrig sambon varit scout? En råbandsknop dras ju bara åt mer och mer... :wink:
Nej, men det låter uppenbart som att han skulle behövt det :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Boadicea: Ja, sjalträff låter ju inte fel, tyvärr kommer karln aldrig sätta sin fot där :? Han gör glatt reklam för sjalar när han träffar andra föräldrar, men att bära själv... är en helt annan historia :roll:

Frida med Mea: Jag har funderat på att sy dit spännen på min hemsydda MT, men jag skulle nog inte våga bära alls i den efter det :oops:
Användarens profilbild
Av medusan75
Boadicea skrev:
C & Prinsen skrev:
Boadicea skrev:
Har aldrig sambon varit scout? En råbandsknop dras ju bara åt mer och mer... :wink:
Annars får vi ta ett nytt försäk med den där sjalträffen som aldrig blev av och försöka övertyga honom! :wink: :lol:

:iagree:

Verkligheten börjar landa för mig nu och börjar hitta tillbaka till såna här små glädjeämnen igen :)
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Boadicea skrev:
medusan75 skrev:
Boadicea skrev:
C & Prinsen skrev:
Boadicea skrev:
Annars får vi ta ett nytt försäk med den där sjalträffen som aldrig blev av och försöka övertyga honom! :wink: :lol:

:iagree:

Verkligheten börjar landa för mig nu och börjar hitta tillbaka till såna här små glädjeämnen igen :)
Ja, men kanske vi skulle försöka ses då? Jag är disponibel under vecka som kommer, sen kommer jag att vara utan internet i ett par veckor och sen åker vi till Gotland vecka 32. Vad säger ni, min damer?

Det låter jättekul! :D (Men nu måste jag strula till det :oops: ) Jag kan bara på onsdagar och torsdagar (sambon jobbar eftermiddag alla andra dagar i veckan och då är jag utan bil) Hur skulle det fungera för er? :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?