Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Plottis
När hon var liten bar jag 6-8 timmar per dag.
Nu när hon snart är 1 år och 12 kg, blir det "bara" 1-3 timmar per dag när vi är hemma. Men häromdan var vi på Liseberg och då blev det mycket mer :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Det beror mycket på vad vi gör. Är vi "bara" hemma blir det kanske 1-2 timmar.
Är vi ute och flänger blir det ju betyligt mer! :D
Användarens profilbild
Av Clärchen
Skulle tippa på minst 10 timmar, i enstaka fall sover han en längre stund om han inte blir buren eller jag ligger bredvid o sover. Likadant var det med storebror.
Användarens profilbild
Av ylkir
Jag svara som de flesta andra, att i början barn jag många många timmar om dagen. Sedan var det en period när jag nästan inte bar alls, för Abbe ville inte, förutom korta stunder då han skulle sova (han sover inte mycket den gossen, om dagarna).
Nu däremot bär jag mycket mer igen. vagnen använder vi mer och mer sällan. Igår blev han buren i 3-4 timmar på shopping, och häromdagen 4-5 timmar på fisketur.
Användarens profilbild
Av schmut
Ullegulle78 skrev:mer hur många timar om dagen?
Bar ni mer eller mindre när de var små?
Om så: när ändrades "bärbehovet"?
*nyfiken*
hon var kolikbarn så första månaderna var hon nog halva dygnet i bärpåse hos mig eller maken.
nu på senare tid är det mest när vi ska någonstans eller om hon ska nattas. ibland blir hon bara lite allmänt gosig och får sitta i kortsjal.
nu, vid 7 månader så är det kanske 3-6 timmar per dygn såvida vi inte är borta, då blir det mer.
Användarens profilbild
Av Helena
Min dotter är snart nio månader och inomhus bär jag inte så mycket längre, hon är nöjd på golvet och blir ofta irriterad av att sitta i sjalen. Tror också det beror lite på att hon har två syskon, hon ska alltid kolla vad de har för sig, så då är det tråkigt att sitta hos mamma i sjalen. :)
Utomhus bär jag, ifall vi ska någonstans, eftersom hon inte gillar vagn, så det beror på hur mycket vi är ute.
Är det väldigt varmt ute, så tar jag med vagnen och lägger ner henne när hon somnat, jag tycker inte om att bära när det är klibbigt varmt.
Användarens profilbild
Av tulasi
Tristan är snart ett år, och det blir nog minst ett par timmar om dagen, mest på ryggen i Ergo eller långsjal.
Han är så himla vild och klättrig just nu, så för att kunna typ laga mat och hänga tvätt så bär jag honom -då vet jag vart han är :D
Användarens profilbild
Av sonja
just nu bär jag svante (tre veckor) ungefär 4-5 timmar om dagen. Ibland mer, ibland mindre. När han får skrikanfall så är sjalen det enda som känns riktigt bra ... både för mig och för han tror jag
Av Pia74
Amy är nu 1 år och de tre första månaderna bar vi henne konstant. Vid 4 månader började hon uppskatta att sova i vagnen så då blev det mindre, bara all vaken tid då jag behövde vara någon annan stans än på lekmattan :-) Vi halvåret har använts kvällar då jag valt att gå ut och mannen hade henne typ 3-4 timmars pass på magen. Sedan blev det en sele istället och den har använts till både storasyster och lillasyster. De har helt enkelt växlat och en har varit i vagnen och en i sele på promenader.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?