Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mazlin
Sonen är 4 månader är det för tidigt att testa? Jag har en moby wrap oh en rebezo jag fortfarande inte lyckats knyta men skam den som ger sig. Går de att använda båda till ryggknyt?
Och ska jag följa instruktionen som finns på sjalbarn då? För jag vågar nog inte slänga över honom på axlarna sådär bara..
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
det är inte för tidigt att testa! knyt på du! jag tror inte man rekomenderar att bära på ryggen i trikå, men det går ju säkert! men ta rebozon, föreslår jag!

det enklaste är ju helt klart att "svinga" upp dem, det är inte så läskigt som man tror! annars när de är så små kan man väl sätta dem på häften och "skumpa"(vilket bra ord..) bak dem, som de visar med ergo på första sidan..
men testa och svinga upp han med!
Användarens profilbild
Av teres
Jag har burit min lilla på 4½mån i ett par veckor nu, går bättre och bättre, hon är skitförbannad oftast när jag packar ihop henne, så fort hon kommer i kontakt med ryggen och fattar att det skall bäras blir hon lugn. Numera swingar jag upp henne, men första gångerna jag sågs det göras fick jag hjärtat i halsgropen....

Hitta någon som kan visa och hjälpa dig, försökte en hel del med maken som villig hjälpare, men upplevde att jag först fått riktigt flyt på det efter att fått hjälp av Helen på Babyheaven och Jag71. Instruktioner kan inte jämföras med att få se det irl. För min del bär jag oftast på ryggen i en didymos, trikån skulle jag inte ta.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag såg en video på hur man "slängde" upp barnet på ryggen och tyckte det såg hemskt ut men jag måste ju bara försöka så jag satt på sängen och övade. Visade sambon videon som talade om att så där fick jag inte göra med vårt barn för det var för farligt! :lol: :lol: :lol: :lol: övade lite till och tyckte det gick ganska bra men när jag fick lite hjälp i verkligheten (stå mer upprätt - tack helen och Lin (?) ) så gick det så himla bra så nu mera svingar jag barnen med lätthet över axel och litar på att jag kan klara det. Det som jag tycker krävs är mod och en vishet om att det går. Idag "slänger" jag både skrutt och små töserna över axeln med lätthet, har aldrig tappat någon av dem Även om knytningen inte alltid blir perfekt så "svingen " funkar alltid.
Användarens profilbild
Av jag71
Skulle ju säga det att jag aldrig knyter på ryggen med trikå det blir för ostadigt. Hmm... nu ljög jag, har knutit upp skrutt i trikå men det är inte alls lika enkelt som med en vävd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?