Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej på er!
Nu sitter jag och klämmer på en Hoppediz. Jag krängde ner Hanna i Sutemin och småjoggade till Posten innan hon somnade.
Alltså:
- mjuk och go
- tunnare än min Storkis Leo Marin
- olika färger på långsidorna för att kunna skilja på dem - en rod och en brun/grå
- fållen är ca 1 cm bred
- god svikt, lite stummare än Storkisen
Jag sitter och klämmer på en Moskau och der är mkt smårandig längs med så att säga - ca 3mm breda ränder av rött och blyertsgrå/brun

OOPPS - nu vaknade Hanna, återkommer!
/Anso
Användarens profilbild
Av Anso
Återkommer igen:
- svikten är nog ungefär som Storkis i alla fall
- har provat att sjala in nallen - det gick bra
- mindre knut än Storkisen och känns allmänt som lite mindre tyg att hantera
/Anso
Användarens profilbild
Av Ester
Jag är KÄÄÄR!

Panaman är så fiiiin...var tvungen att öppna paketet utanför affären för att se hur den såg ut....och kom på mig sjalv att stå där och prata högt för mig själv samtidigt som jag strök over sjalen " ååhhhh så fiin du är"..
:lol:
Bättrade väl på ryktet om att sjalmänniskor är lite underliga :wink:

Men den ÄR ju så Fiiiin.
Mycket finare än jag vågat hoppats, tur att tvättstugan var ledig ikväll för här ska tvättas hoppediz!
Av Alexandra
Jag är oxå kär :D ...min Hoppendiz damp ned i brevlådan nu på eftermiddagen och den uppfyllde alla förväntningar! :D
Närmare rapport senare, nu skall provas sjal... :wink:
Av alp
gläds med er och är sååå avundsjuk...vill också ha ett paket...problemet är ju bara att man måste bestämma sig för att köpa något först... :wink:
nu till frågan - krymper den? vilken längd tog ni?
Användarens profilbild
Av marcy
Har också kikat på min. Och färgen är superfin! Kikade i hemlighet på toaletten, sambon vet nämligen inte om att jag köpt en ny sjal. Hehehe.. ska provbära imorrn när han åker och jobbar. :lol:
Av Petra
Marcy, är det ett jobbigt beroende? :wink: :wink: Sjalköp alltså.
När kommer han att upptäcka det? :o :o

Jag undrar hur många gånger jag sagt att "den är gammal" till min gubbe. Men då gäller det någon utav mina 132 stycken stämplar som jag bara måste ha. :D
Användarens profilbild
Av Anso
alp skrev:gläds med er och är sååå avundsjuk...vill också ha ett paket...problemet är ju bara att man måste bestämma sig för att köpa något först... :wink:
nu till frågan - krymper den? vilken längd tog ni?
Jag har tänkt prova med en 4,6 och knyta på ryggen. Kan ju vara bra med lite kortare till rygg och höftknytningar.
Den är så gossig!
/Anso
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
fick min första långsjal med posten idag. Hoppediz Luzern (blå/ljusblå), jättefin!! :D

...ska bara lära mig knyta också... :cry:
Användarens profilbild
Av JennyBe
Har stora bekymmer med vilken sjal jag ska välja som förstasjal till min lilla bebis. Tycker dessa är så otroligt fina, tror ni dom kan ´fungera att bära en liten bebis i och ha ett bra tag framöver?
Användarens profilbild
Av marcy
Petra skrev:Marcy, är det ett jobbigt beroende? :wink: :wink: Sjalköp alltså.
När kommer han att upptäcka det? :o :o
Jodu, rätt krävande att vara sjaloholic. Skyller på Kixan. Allt är hennes fel. :wink:
Användarens profilbild
Av Toyya
Elin skrev:....och kom på mig sjalv att stå där och prata högt för mig själv samtidigt som jag strök over sjalen " ååhhhh så fiin du är"..
:lol:
Fniss! :wink:
Av Clementin
Tror ni bilden uppe i högra hörnet här http://www.babydesign.se/aktuellt.htm är Nairobi förresten? Tycker den är jättefin...
Jepp, det är Nairobin... :-)
Lääängtar tills jag får köpa den... 2 månader kvar tills flytten är klar, sen får jag shoppa.. :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?