Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Vad "händer" om man har Large ringarna till ett tunnare tyg???
Vad blir konsekvensen om man beställer lite för stora ringar? Känns som att det är säkrast att ta Large, för då passar väl alltid ringarna eller?
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Anso
Det kan vara så att tyget glider lite när barnet sitter i men jag tror att det var någon som sydde ringsjal i sidentyg och det fungerade tydligen med largeringar. Det beror ju på hur brett tyget är också.
Användarens profilbild
Av marlene
om du köper från slingrings kostar det inte så mycket så förmodligen får du vad du gav för ringarna om du säljer dom så då kan du beställa ett par meduim och ett par large och sälja det du inte vill ha.

jag beställde ett par medium och ett par large för några dagar sen och det gick på 85 kr.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:Det kan vara så att tyget glider lite när barnet sitter i men jag tror att det var någon som sydde ringsjal i sidentyg och det fungerade tydligen med largeringar. Det beror ju på hur brett tyget är också.
jag har stora ringar till min festsjal i dupionsiden. det funkar jättebra! men det är inte så farligt "halkigt" det tyget. till ett väldigt tunt eller halkigt tyg skulle jag nog ta mindre ringar, men annars är jag rätt förtjust i stora. tycker det är lite snyggare också :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
har inte beställt ringarna än. Kan liksom inte bestämma mig för vilken färg heller :-) Kan ju inte köpa alla färger. Vem vet, jag kanske inte lyckas sy mer än en sjal :-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en sjal med "fel" ringar! :lol: (Har inte haft tid att byta) När jag använder den så glider tyget lite men det har jag löst så att jag knyter en knut under ringarna med svansen eller så slår jag svansen genom ringarna en gång till när jag spänt den så den sitter som jag vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?