Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Selman_73
Hallå alla gurus!
Någon som vet om denna kommer att säljas i Europa/Sverige?
När kan den tänkas dyka upp i så fall och framförallt var förhandsbokar jag??? Vill vara först i kön....tror den blir poppis ju!

Bild

Vill ha - vill ha - vill ha :eld:
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi hoppas på att den kommer att komma till sverige, men helt säker kan man inte vara. europamarknaden är inte så prioriterad av ergo. jag skulle gissa att fler än vi tar in dem om de kommer :wink: . men om de kommer så dröjer det nog åtminstone några månader, troligen längre. tyvärr :roll:
Användarens profilbild
Av ylkir
:shock: Men är den snyggast eller är den snyggast :shock:
Den vill jag HAAAA :twisted:
Användarens profilbild
Av Selman_73
diddeldi skrev:vi hoppas på att den kommer att komma till sverige, men helt säker kan man inte vara. europamarknaden är inte så prioriterad av ergo. jag skulle gissa att fler än vi tar in dem om de kommer :wink: . men om de kommer så dröjer det nog åtminstone några månader, troligen längre. tyvärr :roll:
Kan det vara så illa att vi inte får se den alls här? Om den är limited menar jag. Betyder det att de bara gör ett visst antal exemplar eller att den bara säljs under en viss tid???

Kan inte ni svenska Ergo-återförsäljare gå ihop och tjata er till några? :rodna:

Det fanns en brun också på samma sida men jag gillar den gröna bättre.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Selman_73 skrev:
diddeldi skrev:vi hoppas på att den kommer att komma till sverige, men helt säker kan man inte vara. europamarknaden är inte så prioriterad av ergo. jag skulle gissa att fler än vi tar in dem om de kommer :wink: . men om de kommer så dröjer det nog åtminstone några månader, troligen längre. tyvärr :roll:
Kan det vara så illa att vi inte får se den alls här? Om den är limited menar jag. Betyder det att de bara gör ett visst antal exemplar eller att den bara säljs under en viss tid???

Kan inte ni svenska Ergo-återförsäljare gå ihop och tjata er till några? :rodna:

Det fanns en brun också på samma sida men jag gillar den gröna bättre.
ja det kan vara så illa men jag hoppas inte det. jag har redan tjatat på leverantören men de kan inte lova något :roll:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Vi får väl hålla tummarna då!
Funderar på om det är värt att vänta lite med ett Ergo inköp av bara den anledningen. :?:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Selman_73 skrev:Vi får väl hålla tummarna då!
Funderar på om det är värt att vänta lite med ett Ergo inköp av bara den anledningen. :?:
jag skulle inte vänta om jag var du. förra nya färgen tog ett år på sig att komma till sverige :roll:
Användarens profilbild
Av Lycke
Ett år låter bra! Då borde min Ergo kunna klassas som sliten! :P
Användarens profilbild
Av Stark
Vill du beställa den i USA och skicka hem till min svåger kan maken ta med den hem till Sverige i augusti. Om den inte redan är slutsåld...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?