Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SannaM
Skulle så gärna vilja få upp palten på ryggen... Nu har jag skaffat en lång fin sjal som borde kunna funka :P . Det är bara det att i alla instruktioner jag lyckas få tag på är det antingen bebis/docka som prydligt ligger still när mamma fumlar eller stor unge som typ hoppar upp på ryggen o håller sig fast själv. Valle är en 6 månaders bebis som Ääälskar att rulla vända sig o slita o dra i allt hela tiden :? . Några tips? kanske är för tidigt hur som helst men jag tror att han skulle gilla det skarpt om jag bara fick dit honom, helst så han kan titta fram över en axel.

Sanna
Användarens profilbild
Av Kotten
Kan du inte gå på en sjalträff och få hjälp? Det var så jag lärde mig. Tack Lin! :D
Av anna m
Stå så upprätt som du törs så att han måste hålla i sig. Kag knyter ryggsäck eftersom det går så snabbt och så hinner inte barnen busa så mycket och så håller den knytningen för en del ryggbus sen också.

Såg att jag tappat en halv mening ett tag
Senast redigerad av anna m den fre jul 06, 2007 13:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag övade med storasyster 5 år. Hon var still så jag kunde lära mig och få upp hastigheten innan jag började knyta upp sonen. I början var han en riktig pina att knyta upp då han inte var still. Nu är han mycket hjälpsam och det tog nog bara någon vecka innan han slutade åla helt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
stå mer upprätt kan funka. en annan variant är att vänta med ryggknyt tills han blivit lite mindre sprattlig :wink: . det är svårt med vissa barn att knyta på ryggen.
Användarens profilbild
Av LillaG
diddeldi skrev:stå mer upprätt kan funka. en annan variant är att vänta med ryggknyt tills han blivit lite mindre sprattlig :wink: . det är svårt med vissa barn att knyta på ryggen.
:iagree:

Jag skaffade en Beco som I fick sitta mycket i, och nu är han lugnare & jag lyckas äntligen få till de där ryggknyten - det bara kom lixom... :shock:
Användarens profilbild
Av SannaM
Tack för alla tips! Det kan nog vara smart att testa på G först... Han är snart 3 och kommer därför inte att följa några instruktioner :roll: . Sannolikt kommer han att bli busavundsjuk på lillebrors nya sjal om jag bara väntar ut honom då går det nog :P ! Tillsvidare får V snällt sitta fram i allafall. Det är hur som helst bättre än Mobyn som börjar kännas lite svajig med en vild 10 kilos klimp.
Sanna
Användarens profilbild
Av SannaM
Det börjar närma sig!!! Har lyckats få till en tibetansk ryggsäck, inte perfekt men... OK. Trodde den skulle vara överkurs (ni vet: endast buddistmunkar som mediterat ett tiotal år över knytningens väsen har en chans.) men den var ju en lättare variant. Vi övar vidare!

Sanna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?