Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
grattis!!
jag har en liten kille som är 13 dagar idag jag :-)

Han avskydde faktiskt sjalen först, det gick inte att ha honom upprätt över huvud taget så länge han var vaken. När han var sömnig och somnade så brydde han sig inte :-)

Nu gillar han allra mest att vara upprätt. :-)
Av mazlin
Du och Nona kanske han vara mage mot mage men samtidigt hud mot hud.. Hon i bara blöja och du i bh tex..
Av blobban
mazlin skrev:Du och Nona kanske han vara mage mot mage men samtidigt hud mot hud.. Hon i bara blöja och du i bh tex..
Ja, det har jag oxå funderat på. Nu är det ju betydligt svalare väder, så det skulle nog kunna funka att skippa kläderna. Önskar just nu att jag kunde få till amningen i sjalen. DET hade varit klart önskvärt från dotterns sida! :lol:
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Ville bara tillägga att ni kommer säkert ha nytta av vagnen också! Igår tex bar jag Alicia i sjalen och fick hem säkert 20 böcker och en kartong med köksgeråd från min farmor. Där var den bra att ha :lol:

Jag tar faktiskt alltid vagn om jag ska handla mat också.. skönt med varukorg..
Användarens profilbild
Av April
Jag tror att jag har kommit på grejen nu: smokingbältet ska vara mer spänt, medan korset ska vara lite mindre spänt och fötterna ska vara utanför medan huvudet gärna får stödjas av det uppdragna smokingbältet. Då verkar det vara Nona-optimalt.
Ja, det är viktigt att de sitter rätt - man behöver ofta spänna mer än vad man tror, så att barnet blir optimalt avlastat!

Lycka till med det lilla miraklet!

Kram
Av blobban
JAA! DÄR SATT DEN!!! :vågen: :rock: :app: 8)

NU har vi fått kläm på hur det ska vara! Tajt kors, benen utanför, armarna innanför och huvudet på sniskan så länge Nona är vaken. Därefter är det okej att få stöd av ena korsbandet. Smokingbältet har vi skippat. Det behövs inte. :wink: Och så fåniga sånger påhittade in the spur of the moment samt lite husmorsgymnastik så livas tillvaron upp betydligt.

Nona är vaken i sjalen och med där det händer grejer och är självklart supernöjd med detta. Nona sover i sjalen och är ändå med där det händer grejer. Glad unge hela tiden! :tumsup:
Användarens profilbild
Av jullan
Grattis!! Jag visste väl att det skulle fixa sig! :D
Användarens profilbild
Av Aurian
Grattis till en liten Nona och Grattis till att ni fått det att fungera!

Vilja börjde med sjal vid några timmars ålder, och det första hon gjorde var att amma i den :loving:

Angående amning i sjal så har jag bara fått till det med kortsjal eller ringsjal så att V har legat i vagga. Antingen så att hon varit som vanligt i vagga med benen mot ringarna och fötterna utanför på undersidan :hmm:
När hon blev lite större fungerade det bättre åt andra hållet, så att jag hade ringarna vid vänster axel, V låg med huvudet vid höger bröst och benen vid sidan av mig liksom bakåt (make any sense?)
Av MammaHela
Inte för att jag har några tips, men jag ville bara vinka till blobban och säga att jag inte visste om att du med fanns här :hello: :hello:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?