Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
schmut skrev:jag har fått för mig att om sydde ihopa två bära barn salsa (heter den väl?!) så skulle det bli en väldigt fin långsjal....Fråga Anso, jag har för mig att hon har testat den varianten...förstås!
Ingrid skrev:schmut skrev:jag har fått för mig att om sydde ihopa två bära barn salsa (heter den väl?!) så skulle det bli en väldigt fin långsjal....Fråga Anso, jag har för mig att hon har testat den varianten...förstås!
mrsjling skrev:Och detta blev det! En DIDYMOS!!! (är dålig på vad dom heter...nån som vet?) Är tok nöjd! Hade inte alls fattat poängen med långsjal men nu är jag frälst....ååååååååå!En indio är det i alla fall, ser inte färgen exakt så den kan jag inte namna men snygg är den!Den är så fin och vacker och jag är kär i den!
Jag köpte den när vi var i Barcelona nu i somras. På en stor affär (typ som designtorget) som ligger mitt i stan. Otroligt! Dom hade alla möjliga coola och trendiga prylar och sen mitt i allt bärsjalar...Kan inte designtorget börja med det också?
![]()
mrsjling skrev:eamane: Vilka då??? Berätta...Har oxå svårt med ringsjal men fick lite hjälp på senaste sjalträffen så nu är det lättare...
Ja, Didy Indio var det jag köpte, en svart/vit.![]()
Jag skulle vilja ha en ringsjal, men alltid när jag har använt ringsjal har dt gjort ont och inte funkat för mig...varför? Jag kanske är för kort och sonen för stor...![]()
Finns så många fina höst ring sjalar...
Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?