Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag vill ha ett sån man kan sätta på telefonen, alltså inte med nyckelring utan med ett sånt tunt band, eller hur man nu ska säga. :hmm:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Mary_Cherry skrev:Jag vill ha ett sån man kan sätta på telefonen, alltså inte med nyckelring utan med ett sånt tunt band, eller hur man nu ska säga. :hmm:
Det fanns sådana på dessa med som vi köpte.
För jag har inte använt min som nyckelring utan som mobilhängare.
Av Lillan
Vilket gensvar på mitt inlägg :-D

Många som vill ha, men ingen som vet varifrån man får :roll:

/Lillan
Av eamane
Jag pm:ade April och frågade om hon hade kvar och fick köpa ett av henne. Kanske räcker med att en av er pm:ar och lägger in länk till tråden (om hon inte redan sett den) :)
Användarens profilbild
Av Nova
eamane skrev:Jag pm:ade April och frågade om hon hade kvar och fick köpa ett av henne. Kanske räcker med att en av er pm:ar och lägger in länk till tråden (om hon inte redan sett den) :)
Fixat! :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Bättre kvalla denna gången röstar även jag för...
Användarens profilbild
Av Edith
Nyckelband vore trevligt, men såna där små tyglappar som man kan sätta som mittmärke på sjalen vore ännu bättre! :D
Användarens profilbild
Av Nova
Emindith skrev:Nyckelband vore trevligt, men såna där små tyglappar som man kan sätta som mittmärke på sjalen vore ännu bättre! :D
Kanske en Coop på både ock?
Användarens profilbild
Av April
Hej, hej!

Vad roligt att ni vill ha nya nyckelband. Förra gången fick vi tag på lite billigare vävda nyckelband. Det kostade bara 40 kronor inkl. frakt att få ett band.

Det är svårt att få tag på så pass billiga band, om man inte köper upp tusentals.

Jag har dock tänkt att låta trycka upp både nya nyckelband och nya visitkort.

Har man förslag på var jag kan få tag på bra, hållbara nyckelband, till ett vettigt pris (samt att man kanske inte behöver beställa mer än ca. 500-1000 stycken) - så får ni gärna skicka PM till mig!

Kram
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vet tyvärr inte varifrån man kan beställa.
Men kan bara säga att jag kan tänka mig att betala 60-80:- för ett nyckeband om det bara är bättre kvlité än på dom banden som var sist. Visst jättebra att dom var billiga, men när de knappt höll i ett par månader så blir det ju inte speciellt billigt...
Användarens profilbild
Av Nova
mammahappy skrev:Vet tyvärr inte varifrån man kan beställa.
Men kan bara säga att jag kan tänka mig att betala 60-80:- för ett nyckeband om det bara är bättre kvlité än på dom banden som var sist. Visst jättebra att dom var billiga, men när de knappt höll i ett par månader så blir det ju inte speciellt billigt...
:iagree:
På samtliga punkter. :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag vill också ha nyckel/mobil-band! :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Användarens profilbild
Av acand

Jag vill också ha.
Användarens profilbild
Av kogkarin
Jag vill också ha! :-)

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?