Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Somaren har ju knappt börjat men jag kan inte hålla mig. Vill ha nån fin och gosig höstsjal...men vilken??? Har hittils bara testat en Easy (kort iof...hm) och en gås...så det känns som om jag har mycket kvar att upptäcka!

Kom med massa bra förslag!

:D
Av mrsjling
Oj! Såg att jag blivit "sjalförtrollad"! Vilken överraskning! :D :D :D :D :D
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag köpte just en "höstsjal" - indio ull - fantastiskt mjuk, go och varm :D . Men jag funderar iallafall på en till höstsjal - isåfall är jag sugen på att testa ngn easy... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av boosten
Den ultimata höstsjalen måste ju vara Didymos Martin, uuunderbara höstfärger! :heart: Har inte så stor erfarenhet av Didymos, men alla andra verkar ju älska dem.. :roll:
Av Aelia
Didy jakab är min höstsjal :lol:
Av mrsjling
Så det kanske är en Didy man ska ha! Men har ni inga bilder på färgerna?
Vill se och inspireras av er sjalgurus :D

Skulle också gärna vilja ha en lång easy...provade en lång sjal (min nya gås) för första gången här om dan och undrade direkt vad jag hållit på med tills nu...herregud vilken skillnad! Nu orkar jag bära sonen i timmar och samtidigt gå runt på stan :shock:
Användarens profilbild
Av boosten
mrsjling skrev:Så det kanske är en Didy man ska ha! Men har ni inga bilder på färgerna?
Vill se och inspireras av er sjalgurus :D

Skulle också gärna vilja ha en lång easy...provade en lång sjal (min nya gås) för första gången här om dan och undrade direkt vad jag hållit på med tills nu...herregud vilken skillnad! Nu orkar jag bära sonen i timmar och samtidigt gå runt på stan :shock:
Bilder på färgerna finns på www.edenbaby.se . Fast egentligen tycker jag mest om easysar, eld är också fint höstig, synd att rött och jag inte går ihop..
Av mrsjling
boosten: Tack! Kikar nu på alla färger. Hittar inte alla som ni nämner...men oj vad fina!

Vad är det för skillnad på indio, jaquardvävd, randiga etc?

Easy Eld är så vacker!
Av mrsjling
Lin: Oj vad fin! Och vad fina ni va på bilden :D
Användarens profilbild
Av Mamin
Jag suktar efter en Easy Care, färgen har jag inte bestämt än.. :D
Användarens profilbild
Av svas
Aelia skrev:Didy jakab är min höstsjal :lol:
Har du en eller tänker du köpa en?
Användarens profilbild
Av svas
Ja, mer höstig än Jakob finns väl inte? Här är iofs en vinterbild - men Jakob ooooosar höstlöv!

Bild
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag förknippar höst med varma gosiga Hoppedizsjalar - Panama, Costa Rica och La Paz... Fast i höstas hade jag en Paris, den var jättefin den med. :heart:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Drömmer om en Hoppediz Timbuktu.. :zzz:
Av Aelia
svas skrev:
Aelia skrev:Didy jakab är min höstsjal :lol:
Har du en eller tänker du köpa en?
Jag har en :lol:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?