Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dsjohanna
Ser det ok ut? Tips?

Första testet med mage mot mage, provade vagga först men då låg han som en mackaron och skrek, såg väldigt obehagligt ut.

Bild
Senast redigerad av dsjohanna den tor jul 05, 2007 22:29, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av boosten
Hm, jag ser bara en logga?
Användarens profilbild
Av mammahappy
hmm ser ingen bild utan bara en logga...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ta properties på bilden, och klistra in i ett nytt explorerfönster.....

Ser bra ut tycker jag, han sitter lite högt upp kanske?
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Har flyttat bilden till annat ställe nu...

Jag knöt kanske lite extra långt upp eftersom jag har fick kejsarsnitt och var rädd att han skulle sparka mig där...
men då vet jag att jag kan ha han längre ner på maken och på mig sen.
Användarens profilbild
Av boosten
Mm.. bra att du har dragit ut sjalen på axlarna, men jag brukar sedan vika upp det som är över armarna på axlarna igen, så blir man inte så hindrad.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker det ser bra ut!
Å så är det en "smaksak" om hur högt upp man vill ha bebisen oxå.
Sen ibland kan det ju vara bra att knyta rätt högt för ibland så "lossar" ju knytningen lite efter ett tag så bebisen hamnar lite längre ner.
En trikåsjal är ju dessutom lite mera stretchig.
Användarens profilbild
Av P
Frida med Mea skrev:Ser bra ut, men ev att du ska försöka få upp bebisens ben lite mer, svårt att se på bilden hur de sitter, men jag tycker det ser ut som att knäna kan var lite högre upp
:iagree:

Bred ut tyget lite mer från knäväck till knäväck så rumpan åker ner och knäna upp.
Vik upp tyget över axlarna så känns det mindre instägnt.
Annars är det toppen.
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Tack för alla svar, provade att knyta lite längre ner och det kändes mycket bättre, var ingen fara för att han skulle sparka på såret heller.

Han verkar tycka riktigt bra om sjalen, men tills han somnar har jag bara en hand ledig för han vill sitta och kolla upp på mig gosungen och han kan inte hålla upp huvet så länge själv än. Men han somnar ganska kvickt om jag går runt och då kan jag smyga in huvet. Jätte mysigt är det i allfall!!!! :D Blir nog till att köpa en vävd sjal sen ändå eller se om svärmor kan hjälpa mig sy en mei tai kanske...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?