Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill gärna ha en sele att komplettera sjalarna med, framförallt för att bära på ryggen i. Jag har fått för mig att Ergon är rätt stor, kanske för stor för mig? Jag är 160 och väger 47 kg. Hur är Becon i jämförelse med Ergon, ni som provat båda? Är Becon bättre om man är liten?
Användarens profilbild
Av Maerion
Becon går att få kortare axelband på, och de jag känner som är "små" verkar gilla becon bättre. Så det tror jag på!
Samuels mamma skrev:Jag vill gärna ha en sele att komplettera sjalarna med, framförallt för att bära på ryggen i. Jag har fått för mig att Ergon är rätt stor, kanske för stor för mig? Jag är 160 och väger 47 kg. Hur är Becon i jämförelse med Ergon, ni som provat båda? Är Becon bättre om man är liten?
Ja, jag tycker Becon är bättre om man är liten.
Jag är större än vad du är, drar storlek 36 ungefär (lite längre och lite tyngre) och till mig passar Becon bättre eftersom Ergon blir lite svår att dra åt så pass mycket att den sitter riktigt tight.
Becon kan jag dra åt precis så mycket jag behöver för att det ska kännas bra. :-)
Användarens profilbild
Av Samuels mamma
Då verkar ju Becon vara något för mig! Och attans vad snygga färger den finns i :D Ergon ser lite tråkig ut i jämförelse...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror becon passar dig bättre. jag är 170 cm och storlek 36, och jag har ergon på nästan så tajt det går. becon däremot tycker jag är för liten, dvs vadderingen i axelbanden är för kort för att det ska vara riktigt bekvämt. men är man 10 cm kortare så är det nog perfekt. men för mig är ergon bäst.
Användarens profilbild
Av Nova
diddeldi skrev:jag tror becon passar dig bättre. jag är 170 cm och storlek 36, och jag har ergon på nästan så tajt det går. becon däremot tycker jag är för liten, dvs vadderingen i axelbanden är för kort för att det ska vara riktigt bekvämt. men är man 10 cm kortare så är det nog perfekt. men för mig är ergon bäst.
Det där med att vadderingen är i kortaste laget, det håller jag med om.
Vi är nästan i samma storlek och jag upplever Ergon som stor och Becon som snål med vadderingen.
Patapumen är inte heller dum om man är en smalis.
Fast jag gillar Ergons höftbälte och skålformade sits bättre. :roll:
Användarens profilbild
Av Samuels mamma
Tack för alla svar! Då är det bara att bestämma färg då :D
Användarens profilbild
Av Nova
Samuels mamma skrev:Tack för alla svar! Då är det bara att bestämma färg då :D
Lycka till! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?