Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Inte för att jag ska köpa en, men jag snubblade på den på nätet: Yamo-selen. En del snygga färger... Bild

Någon som hört talas om den? Gjord i Israel står det - helt otippat. Undrar om min kompis i Palestina skulle kunna fixa en därifrån...:hmm:
Användarens profilbild
Av Bina
jodå.. mammahappy har haft en :mrgreen:
Användarens profilbild
Av bani
Då ska här sökas för att se vad hon tyckte. :D
Användarens profilbild
Av bani
Var den inte bra?
Användarens profilbild
Av Helen
Maken ratade den på 5 min!
Den var helt enkelt för klen.
De bär inte sina barn i samma utsträckning som oss och därför behöver den inte vara så kraftigt byggd.
Jag kan tänka mig den till ett mindre barn och en mindre bärare.
Även dottern klagade över att det tryckte mot benen snabbt.
Den har en finess som jag gillar. Knäppet under armen är flyttbart, vilket gör att du själv kan bestämma var du vill ha det.
+ Det var vackert tyg
Användarens profilbild
Av mammahappy
japp stämmer bra att jag har haft en.
Å den är lite enklare å nättare än beco, ergo mm.
Men jag gillade faktist min. Men så bar jag ju ett litet knyte på en månad i den bara. Bar Melwin i den några gånger oxå å jag kan inte klaga på avlastningen eller nåt sånt. Men som Helen säger så håller jag nog med om att den passar ett lite mindre barn bättre. Den är smalare på sittplatsen än "dom andra selarna".
Anledningen till att den fick flytta är att jag köpte mig en beco å då hamnade yamon i skymundan å när jag väl skulle bära med sele så valde jag becon för den var mycket finare. Å sen så satt nog becon något bättre på mig så tycker nog att becon var skönare att bära med än yamon.
Hoppas att du fick ut något av mitt "svammel".
Användarens profilbild
Av bani
Ja, det här hjälpte en hel del! Jag vill nog ha något rätt starkt till min tjockisbebis som inte lär bli mindre på ett tag. Tack! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?