Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miapia
Hej på er! Jag minns knappt när jag var inne här senast. Jag är ingen flitig sjalanvändare längre. Stumpan föredrar att gå framför andra transportmedel och är duktig på det. Jag kan väl räkna på ena handens fem fingrar de gånger jag använt sjalen i år. En gång när hon var sjuk, en gång i skogen, en gång på Ica när jag skulle handla med båda barnen för att maken hade influensa och igår är vad jag kommer på efter påsk. Jag var lite nervös för hur hon skulle ta det där med ryggknyt på Aquaria igår när jag skulle dit själv med båda barnen, men ni skulle ha sett hennes reaktion: "Ja åka mamma! Ja åka dä! (pekade på ryggen) Ja pomma (komma)!" Hon var så ivrig och det var ju helt perfekt. :D Hon såg så bra och jag hade bara en nästan 4-åring att hålla reda på bland hajarna. Det blir nog mer sjalande under semestern! :vågen:
Av anna m
Mysigt! :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Åhh vad härligt!
Men visst är det smidigt med sjal när barnet går så pass mycket. Det är ju lite omständigare att gå å dra på en vagn när barnet ändå inte vill åka. Å att ha med en sjal i väskan tar ju inte så mycket plats så smidigt att "slänga upp" när dom trötta benen inte orkar å längre!
Av eamane
Se där, vad bra :)
Användarens profilbild
Av jag71
Man blir så glad av sånt. När det funkar. Jag bar skrutt i affären igår och då krama han mig och viskade "äkar dig mamma" och bara satt och var gosig. Sånt händer inte dagligen. :lol:
Användarens profilbild
Av emelie
åh, jag har också sjalat på Aquaria!

jag sjalar kanske inte ihjäl mig nu för tiden heller (Ergo in da house!), men när Oliver hade feber för två dagar sedan, då bar bebinan värd sin trippla vikt i guld. Så mysigt att ha ett barn sovandes på magen igen. :heart: och som han sov! Hur länge som helst. :shock: I spjälisen (där han normalt sover och endast där) sov han knappt alls på hela dygnet.
Användarens profilbild
Av Edith
Låter såå härligt! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?