Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jamjo
Kan man vara säker på om det är en ng om den är tvåfärgad? Läste det i någon tråd.

Svart och beige är den och säljaren visste inte vilken modell det var. Två år gammal.
Av Tyche
En OG har ett band på sig, som får mig att tänka på folkdräkter och midsommar (om det nu säger någon annan något :lol: ).
Användarens profilbild
Av Kristina
Gamla ergona var också tvåfärgade, så det säger ingenting.
Gamla ergosar hade ingen dragkedja för den lilla fickan på ryggdelen. Dom har ett "folkdräktsband" över nederdelen av ryggen. Kardborrelock över den lilla fickan på bältet. Ej skålat huvudstöd, med kardborre istället för knappar.
Nu borde det vara lätt att ta reda på om det är en ny eller gammal som säljs. :)
Av jamjo
Åh tack vilka bra svar jag fick! Ska kolla in selen noga när jag får titta på den.
Är det stensäkert det där med att gamla ergon har ett sånt där broderat band? Alltså att alla gamla ergosar har det, tro?
Användarens profilbild
Av Kristina
jamjo skrev:Åh tack vilka bra svar jag fick! Ska kolla in selen noga när jag får titta på den.
Är det stensäkert det där med att gamla ergon har ett sånt där broderat band? Alltså att alla gamla ergosar har det, tro?
japp, det är stensäkert, om inte den som haft ergon plockat bort det, men det är ändå så mycket annat som skiljer så det spelar ingen roll.
Användarens profilbild
Av Kristina
Nya selen (notera den fyrkantiga ergo-märket och dragkedjan på sidan av fickan):

Bild

Gamla selen ("folkdräktsbandet" nertill och fickan som har öppningen upptill utan dragkedja):

Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
Elin G skrev:Svart-beige är ju den gamla.
japp, är den svart/beige så är det gamla versionen. det kommer i och för sig att komma nya versionen i svart/beige också, men de har inte kommit till europa ännu och det dröjer nog ett tag till.
Av jamjo
Ok, då verkar det som om det är den gamla då. Har inte sett den än eller fått tag på säljaren så jag kunnat kolla, men nu känns det som om jag vet ändå. Synd synd.
Vilken fantastisk hjälp jag fick härinne! Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?