Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Jag ville inte ha en bärponcho utan en sportig täckjacka. Men har inte hittat det på nätet och skulle jag göra det, skulle jackan kosta skjortan.

Tog två jackor som inte användes(Man tager vad man haver). Mätte på en höft, klippte, sydde, klippte lite till, sydde lite till och vips så har jag en sportig bärjacka till vintern... :D

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Malin
Jag vill också göra en sådan. Den är helt underbar! Du har ingen lite utförligare beskrivning än "klippte, sydde lite, klippte lite till, sydde lite..."?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå skitsnyggt verkligen!
Men jag har ingen symaskin, å så kan jag inte sy heller.
Men ska väl kolla vad som finns här i gömmorna.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jättesnygg! synd att man inte har några gamla jackor över :roll:
Användarens profilbild
Av Nova
Den var väl hur bra som helst!
Alla är så händiga...
Användarens profilbild
Av Key
Men du! Wow. 8) Vill också kolla NÄRA på den!
Användarens profilbild
Av Flurstina
Vad snyggt! Otroligt vad duktig du är.
Användarens profilbild
Av Tabby
Impad :-)
Användarens profilbild
Av Lingling
Klart intressant, den där skulle jag också vilja titta närmre på!
Användarens profilbild
Av Hellen
exiteme skrev: Tog två jackor som inte användes(Man tager vad man haver). Mätte på en höft, klippte, sydde, klippte lite till, sydde lite till och vips så har jag en sportig bärjacka till vintern... :D

Ahhh, vill också ha en sån :D Nu är jag väldigt dålig på att sy, raksömmar e funkis men klippa och sy på en höft :shock: Och sen vips få en snygg bärjacka också :roll: Näää, det är inget som ligger för mig :cry: Men usch vad jag blev avvis. Hmmm... Hur gjorde du egentligen??! Eftersom alla bärjackor har en tendens att kosta en väldans massa pengar, enl min plånka iaf, och sen kan det vara lite (ursäkta) Mullevarning också :shock: Men din jacka, skulle jag väldans gärna vilja ha.... Om jag skickar två jackor till dig....... :P Synd att Oxie och Skåne inte ligger nära mig :wink:

Den blev verklligen snygg! Är impad :D
Användarens profilbild
Av Alex
Jättefin!!
Av Filura
ZuperZnygg ju, jag har några gamla ullkappor jag filurarpå att göra nå´t med, men det är all risk att det bara stannar vid tankar.
Du kan göra så fina grejer!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?