Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Selman_73
Hjälp! Jag har blivit besatt! Pleeease, ni bara måste hjälpa mig med dåliga omdömen om Babyhawk så jag kan slippa ifrån tankarna på en sådan. Jag drömmer om denna Babyhawk och kommer på mig själv flera gånger under dagen att stå och fundera på om jag inte skulle beställa den.

Tänk vad cool lilleman skulle bli i denna
Bild

Kanske med svarta band...å svart minkee...eller utan....:blahblah:

Buhuuu...den är för dyyyr!

Sitter du med någon kommentar som är mindre smickrande för denna goding så posta genast ett inlägg.
:help:

Jag har förvisso snokat reda på tyget och skulle kanske kunna sy en MT själv. :floet2:
Användarens profilbild
Av mian
Jag använde inte min många minuter innan den fick flytta :wink: Den avlastade bra mycket sämre än min Knyttet sydda MT. Den har ingen vaddering i midjebältet vilket gör att den skär in, och det är inte alls skönt. Sedan tycker jag bättre om breda axelband än smala vadderade.

Men snygga är de :lol:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Åhhh lite svalkande på Babyhawk-bettet! :D
Kanske skulle singla iväg en beställning på bara tyget då, det är väl mest det jag blivit kär i kanske? :oops:

Mer mer mer....
Användarens profilbild
Av asa
Jag älskar min babyhawk och använder den jättemycket. Jag har köpt nytt tyg och ska sy en annan(napsack) för jag håller med föregående talare, den avlastar inget bra och midjebandet är uselt. Så den ska nog få ett nytt hem sen. Nu när L närmar sig 10 kg så blir det på tok för tungt. Det är ändå en av favvosjalarna här i huset pga av sin enkelhet och sambon älskar camo-tyget :)
Av belinda
Jag älskade min babyhawk! tills jag provade en mei tai med vadderat midjebälte och bredare axelband :wink: för en liten bebsis, kanske under ett halvår, är BH helt ok avlastningsmässigt, men sedan...nja...
Användarens profilbild
Av Selman_73
Nämen då är det ju så då - det är egentligen tyget jag snöat in på. Får väl börja med att göra några MT:er och se om jag kan hitta rätt form för mig.
Av Aelia
Jag älskar min babyhawk, även om det är lite för jobbigt att bära nu, har även med vadderade axelband och ergo och beco, men babyhawk ska aldrig flytta härifrån :wink:
Användarens profilbild
Av bani
naimiez skrev:Kan inte se vilken det är men jag sålde min babyhawk tidigt också....skall själv skicka efter detta Alexander Henry tyg och sy ett slipskinz till min beco....se http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=58797

Bild
Kapning: då antar jag att du känner till denna affär där du kan köpa matchande kläder? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Selman_73

Kapning: då antar jag att du känner till denna affär där du kan köpa matchande kläder? :mrgreen:
Näää, den hade jag missat! Vad kul!
Användarens profilbild
Av bani
Din plånbok jublar, va? :P :wink: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?