Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ylkir
Vilket underbart forum!! Jag har burit i sjal sedan Abbe föddes i augusti förra året, men av någon anledning inte hittat hit förens nu :)

Började bära i en svart mobywrap, och blev totalfrälst. sedan avancerade vi snabbt till både ringsjal, vävd långsjal och en ergo.
Känner ingen irl som bär i sjal och och har fått många kommentarer om mitt bärande både glad tillrop och mer skeptiska sådana!

Kul att ha hittat hit iallfall :hello:
Användarens profilbild
Av Edith
Välkommen hit! :hello:

Hoppas att du ska trivas här!
Av dora
hej, ja, visst är det smidigt, smart och mysigt med sjal! välkommen hit! :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Välkommen hit! :hello:
Hoppas du skall trivas på Sjalbarn 8)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
då var det på tiden att du hittade hit!=) det är alltid kul med komentarer, om de är positiva dvs! :P
Av eamane
Välkommen! :D
Av belinda
välkommen välkommen :D
Hur kom det sej att du testade sjal?
Användarens profilbild
Av Mi
Välkommen! :D
Användarens profilbild
Av ylkir
belinda skrev:välkommen välkommen :D
Jag upptäckte sjalbärandet på internet när vårna nu 5- åriga tjej var runt året, men då kändes hon för stor för att börja bära i sjal (nu vet jag bättre ;)), men när det nu blev en nr 4 så ville jag testa och köpte en trikåsjal innan han föddes, och läste mycket på internet om det hela. Så efter att ha övat och övat med tjejernas dockor här hemma så vågade jag pröva redan på bb. Gissa om folk tittade :shock: och pratade!

Abbe var en liten skrikhals som nyfödd och sjalen var det enda sättet att få honom att somna på kvällarna. Dock har jag inte lyckats totalfrälsa sambon. Men ergon gillar han :lol:
Användarens profilbild
Av Toyya
Hej o välkommen hit!

Att det finns sjalare som inte hittat sjalbarn :shock:

förrän nu... :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
Välkommen!
Av belinda
ylkir skrev:
belinda skrev:välkommen välkommen :D
Jag upptäckte sjalbärandet på internet när vårna nu 5- åriga tjej var runt året, men då kändes hon för stor för att börja bära i sjal (nu vet jag bättre ;)), men när det nu blev en nr 4 så ville jag testa och köpte en trikåsjal innan han föddes, och läste mycket på internet om det hela. Så efter att ha övat och övat med tjejernas dockor här hemma så vågade jag pröva redan på bb. Gissa om folk tittade :shock: och pratade!

Abbe var en liten skrikhals som nyfödd och sjalen var det enda sättet att få honom att somna på kvällarna. Dock har jag inte lyckats totalfrälsa sambon. Men ergon gillar han :lol:
Ok, kul att få veta lite historia om en som inte hittat till sjalarna via sjalbarn :lol: (för det gjorde inte jag heller) eller alltså inte hittat men lärt sej allt genom sjalbarn.
Användarens profilbild
Av asa
Hej hej. Hoppas du ska trivas här med oss :hello:
Användarens profilbild
Av Luna
ylkir skrev:Kul att ha hittat hit iallfall :hello:
Tycker jag med. :D Välkommen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?