Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
mojsan skrev:
emelie skrev:Fast jag vill inte ha en... eller... missar jag ngt nu? :mitvit:
Den verkar ju onekligen poppis. 8)
Äh, här är en till som inte fattat grejen.
Det är ju bara en sval och skön sjal som brukar finnas i fina färger. Egentligen inget speciellt. Men det är ju skönare än med en tjock och varm.
Användarens profilbild
Av mafalda
Å jag passade på att köpa min i vintras...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Och jag har tre... *tra la la* Fast dom skrynkliga gillar jag bäst, den sista nyaste känns lite tristare...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tycker dom slår alla sjalar med hästlängder, jag skulle kunna bli värsta gåsambassadören för jag älskar dom verkligen och alla andra ligger oftast oanvända i en låda =) FAST jag har ett stort barn så bär jag länge i gåsen...flera timmar längre än i nån annan, den är så lättknuten och underbar!!
Av FiaLisa
Jennelii skrev:Jag tycker dom slår alla sjalar med hästlängder, jag skulle kunna bli värsta gåsambassadören för jag älskar dom verkligen och alla andra ligger oftast oanvända i en låda =) FAST jag har ett stort barn så bär jag länge i gåsen...flera timmar längre än i nån annan, den är så lättknuten och underbar!!
Här är en till som skulle kunna bli värsta gåsambassadören.
Användarens profilbild
Av Nemone
Bina skrev::Hahaa: jag har släppt min vidare, jag har ledsnat på allt "tjat" om gås... :Hahaa:
Å det tackar vi för!

En av alla annonser va min och jag köpte en samma kväll!
Användarens profilbild
Av emelie
mojsan skrev:
emelie skrev:Fast jag vill inte ha en... eller... missar jag ngt nu? :mitvit:
Den verkar ju onekligen poppis. 8)
Äh, här är en till som inte fattat grejen.
fast såg du auberginen?
hur snygg som helst! *ville ha*
Användarens profilbild
Av LillaG
emelie skrev:fast såg du auberginen?
Instämmer i att den e snygg... fastän jag sålde den. :hellu:

Vet att mammahappy är jättenöjd med gauzetyget hon köpt på stoff & stil, kan ju vara ett alternativ?
Så kan man ju färga till så man får precis den färgen man vill ha! :D

Fast jag får njuta av mina choklad & turkosa gauzar ist :wink:
Användarens profilbild
Av svas
Jag har aldrig testat en skrynklig utan har nyligen fått hem en slät Oliv. Som jag dock döpt om till Militär eftersom den gröna färgen är riktigt militärgrön. Jag tycker gåsen avlastar mycket, mycket bättre än min Bali Breeze. Dock vet jag inte vilken som är svalast än. Hur som helst känns gåsen så bra att jag faktiskt ska skippa vävd sjal nästa veckan när vi vandrar i Italien och enbart köra gåsen (och ergo).
Användarens profilbild
Av Lycke
Törs jag säga att min hund bitit hål i min skrynklade, lila gås... :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:
emelie skrev:fast såg du auberginen?
Instämmer i att den e snygg... fastän jag sålde den. :hellu:

Vet att mammahappy är jättenöjd med gauzetyget hon köpt på stoff & stil, kan ju vara ett alternativ?
Så kan man ju färga till så man får precis den färgen man vill ha! :D

Fast jag får njuta av mina choklad & turkosa gauzar ist :wink:
Japp auberginen ser DÖSNYGG ut å i morgon får jag den!!! :eld:
Så hoppas att den är lika snygg i verkligheten.
Å det stämmer bra det att gauzetyget från stoff och stil är helt underbart! Men det är visst slut å går inte å få tag på.
Men finns ju mimmis krinklade oxå som visst ska vara likvärdigt! Å finns väl i ljus färg så man kan färga det som man vill!
Av mrsjling
Jag blev lycklig gåsägare i helgen! En röd och slät och fin sak. Detta är min första och idag var vi ute på stan och gjorde ärenden med 1 åriga sonen i. Det var underbart! Vilken sjal! I lööööööööv!!!!!!!!!!!!
Nu förstår jag all hysteri kring gåsen. Så många nyfikna människor som undrade allt möjligt om sjalen och tanter som tyckte det såg mysigt ut. Sonen somnade också som en stock. Han brukar inte gilla att sova på dagen men efter det la jag honom i sängen när vi kom hem och han har nu sovit 1 och en halv timme! Underbart!

Plus att idag är det tokvarmt och soligt så jag fick testa den i värmen också. Och vi som åker till Spanien snart...jag är riktigt nöjd! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?