Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Inte för att försvara din granne, men jag tror att det är vanligt att man tror att barn är tidigare än de faktiskt är när man inte har barn än, med Vidar fick jag frågan om han kröp än när han var 4 månader av en barnlös kompis. :roll:

Men hon är säkert avis.
Användarens profilbild
Av exiteme
zandrama skrev:Inte för att försvara din granne, men jag tror att det är vanligt att man tror att barn är tidigare än de faktiskt är när man inte har barn än, med Vidar fick jag frågan om han kröp än när han var 4 månader av en barnlös kompis. :roll:

Men hon är säkert avis.
Hon har barn. En pojke på lite mer än ett år.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Överallt finns folk som alltid tror att de vet bäst..... Om hon bara visste vad hon går miste om! :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
exiteme skrev:
zandrama skrev:Inte för att försvara din granne, men jag tror att det är vanligt att man tror att barn är tidigare än de faktiskt är när man inte har barn än, med Vidar fick jag frågan om han kröp än när han var 4 månader av en barnlös kompis. :roll:

Men hon är säkert avis.
...som säger nationalencyklopedin och läser Homeros på originalspråk förstår jag :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
exiteme skrev:

Men hon är säkert avis.
Ajdå. Då sprack den hypotesen. :roll:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
lindamarie skrev::Hahaa:
Det kan inte vara så månnen tro att din kära granne är avensjuk??
Det är min gissning i alla fall.
(En yber smygg mamma som har fyra barn, bär sjal och kör båge, hallå, till och med jag är avensjuk- med dock ej missunsam!)
:iagree: det verkar onekligen så!
Användarens profilbild
Av Foxan
IGNORERA IDIOTEN!!!

Sorry, skulle nog inte skriva *idioten*. Hellre *stackaren som vet inte bättre*.
Användarens profilbild
Av schmut
exiteme skrev:Min "kära" granne påstår (för andra) att Zack är efter i utveckligen pga jag bär i sjal. Jag bär honom dessutom eftersom jag vill att han ska vara bebis (eftersom han är min sista). :roll:

Får nog fråga henne vad han är efter med. Han är snart ett år, går längs möbler, balanserar utan att hålla, säger mamma och pappa, hej osv...

Blir sååååååååå trött!!!!

(Det är för övrigt samma granne som säger att min treåriga dotter har problem samt att maken slår barnen...
:roll: )
kanske ska jag hälsa på grannen? jag är bra på sådant!

om ungarns utveckling vet jag noll men en sak - Keyla är nog den roligaste unge jag träffat på. hade hon varit en pojke så tror jag inte att någon hade ifrågasatt att hon är så igång...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?