Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Jag har lånat ut vår Moby till en granne som fick tvillingar i maj, men hon tycker att det är lite för krångligt med sjal och att den töjer sig lätt och inte sitter bra. Hon frågade mig om det fanns någon mjuk sele som passar till småttingar, som avlastar bättre än en BB-sele, men som inte "går någonstans" när man väl satt fast bebisen och spänt remmarna.

Jag har ju inte testat så mycket annat själv till småttisar eftersom jag själv älskade trikåsjalen, men jag vill ju så gärna hjälpa henne att hitta något som hon gillar att bära med.

Vilka alternativ kan funka? Tricotti, Beco, andra MT-liknande selar?
Användarens profilbild
Av solanna
:puff: :puff:

Är det ingen som kan något om selar man kan använda till småttisar?
Användarens profilbild
Av Edith
Varför inte en MT?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ja MT användas från början, på meitarbarns hemsida finns onstruktioner hur kan kan/ska ha dem då http://www.meitaibarn.se/info/info.html#magenyfodd,
ergo kan användas från början med ett inlägg (baby insert) beco är nog ocå rekomenderade från några månader, men jag vet inte.

hoppas du får fler bättre svar!
Användarens profilbild
Av solanna
Emindith skrev:Varför inte en MT?
Jo, en MT i mjukt tyg skulle nog kunna fungera, men som jag förstått det så vill hon helst inte behöva knyta, utan vill hellre ha spännen och remmar. Därför vore ju det ultimata en MT-liknande sele i mjukt tyg, men jag vet inte vad det finns på marknaden som liknar det så det var därför jag frågade. Tack så mycket för era svar!
Användarens profilbild
Av Scharlott
solanna skrev:Jag har lånat ut vår Moby till en granne som fick tvillingar i maj, men hon tycker att det är lite för krångligt med sjal och att den töjer sig lätt och inte sitter bra. Hon frågade mig om det fanns någon mjuk sele som passar till småttingar, som avlastar bättre än en BB-sele, men som inte "går någonstans" när man väl satt fast bebisen och spänt remmarna.
solanna skrev:Är det ingen som kan något om selar man kan använda till småttisar?
Ett alternativ kanske skulle vara Weego tvillingsele - finns på www.smaknyten.se
Användarens profilbild
Av Ingrid
solanna skrev:Därför vore ju det ultimata en MT-liknande sele i mjukt tyg, men jag vet inte vad det finns på marknaden som liknar det så det var därför jag frågade.
Det kommer en sån till hösten, men det är väl säkert ett par månader tills dess! Så en tvillingweego skulle jag också säga i det här läget!
Användarens profilbild
Av solanna
Tack för tipsen om tvilling-Weegon. Jag ska visa henne den och se vad hon säger. Annars tror jag nog lite på en beco också, det var någon som la in en så fin bild på en sådan med en tvåmånaders i, så det borde kunna gå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?