Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Kom hem från semestern tidigare idag och trodde att jag hade en sjal väntandes på mig här hemma men det fanns ingen :cry: Ingen sjal, ingen avi - ingenting alls :cry:

Den borde ha hunnit fram eftersom den postades redan innan midsommar men som sagt ingen sjal :cry: Det borde vara förbjudet för sjalar att försvinna på vägen!! :evil:

Nu är det bara att hålla tummarna att sjalen ligger på posten - trots att vi frågat och dom inte hade någon aning.

Håll tummarna!!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Nej vad tråkigt! :(
Hoppas den kommer på måndag!

Vad är det du väntar på? :nyfiken i en strut: :D

*håller tummarna*
Av Tyche
sagogrynet skrev:Nej vad tråkigt! :(
Hoppas den kommer på måndag!

Vad är det du väntar på? :nyfiken i en strut: :D

*håller tummarna*
En "specialbeställning" från Tyskland. Ingen ovanlig sjal i sig.... det är en didymos.... Mer detaljerad information fås så snart sjalen kommer och jag kan presentera den med buller och bång och en och annan bild - som sig bör när man presenterar en sjal! :lol:
Användarens profilbild
Av Helma
Hoppas att du får din sjal de kommande dagarna. Förstår din frustration. Jag har väntat på en ny rebozo och så kom den, i fel färg! Så nu tar det en evinnerlig tid innan jag får rätt färg. Skicka tillbaka osv...
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hoppas att sjalen kommer nu i veckan.
Ibland kan det ju ta lite extra lång tid för grejer att komma fram när det skickas från ett annat land.
Av Tyche
Ingen sjal idag heller. :cry: Den skickas "bara" från Sverige. En snäll återförsäljare tog hem den till mig :heart:

Veckan har dock bara börjat, posten är full med sommarvikarier ÄN låter jag mig inte nedslås!
Av Tyche
*BÖLAR SÅ SNORET RINNER* Fortfarande INGEN sjal :cry:
Jag HATAR att vänta, jag har nog minus på mitt tålamodskonto. Jag har pratat med posten, med det lokala utlämningsstället men nä inget sånt paket vad dom minns (och utan kolli nummer kan dom inget göra heller). Min dröm sjal... :cry:

Förr eller senare lär den ju dyka upp (om nu ingen snott den på någotvis) men jag vill ju ha NU NU NU!!! :cry:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad tråkigt att den inte kommit ännu. Har den blivit skickad från återförsäljaren än? är nyfiken på vad det är för en sjal som du jagar från Tyskland ända hit till regniga sverige. Önskar den kommer imorgon så jag hinner se den innan vi beger oss iväg på semester.
Användarens profilbild
Av Isanna
MEn hallå sjalen?! Var är den?

Fast jag har märkt av att Posten är seg nu! Paket som vanligtvis kommer fram dan därpå fastnar nånstans på vägen och dröjer! Urbota irriterande!

Hoppas att sjalen kommer i morrn och förgyller din helg!
Användarens profilbild
Av Bina
Du alltså... den :evil: posten har ju drumlat förut men såhär? :skriverpåprotestlistanochmuttrarlångfulharang:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men åååå så himla trist att den inte dyker upp.
Ja nu borde den ju verkligen ha kommit fram.
Jag tycker posten har varit oerhört seg nu sista tiden. Att a-post tar 2 dagar på sig nu är mera regel än undantag å ibland har det tagit 3 dagar tom. Men inte så här lång tid.
Åååå jag håller verkligen tummarna för att den snart dyker upp!
Användarens profilbild
Av Bina
mammahappy skrev: Jag tycker posten har varit oerhört seg nu sista tiden. Att a-post tar 2 dagar på sig nu är mera regel än undantag å ibland har det tagit 3 dagar tom.
Japp och jag fick B-post på en dag :shock: :skruvat:
Användarens profilbild
Av thanisa
Hur har det gått? Hoppas att den har kommit nu annars så har det blivit en väldigt lång väntan för din del.
Av Tyche
thanisa skrev:Hur har det gått? Hoppas att den har kommit nu annars så har det blivit en väldigt lång väntan för din del.
:cry: Nej ingen sjal har kommit :cry: Och när jag var in på didymos hemsida så har dom plockat bort bilden på "min" sjal :( Blir ju lite rädd att den är borta och går inte att få tag på mer :?
Återförsäljaren, en ängel, skulle se om hon kunde få tag på en ny och skicka. Kan ju hända att dom har liggandes kvar om den nu är helt borttagen... *HOPPAS*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?