Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Min "kära" granne påstår (för andra) att Zack är efter i utveckligen pga jag bär i sjal. Jag bär honom dessutom eftersom jag vill att han ska vara bebis (eftersom han är min sista). :roll:

Får nog fråga henne vad han är efter med. Han är snart ett år, går längs möbler, balanserar utan att hålla, säger mamma och pappa, hej osv...

Blir sååååååååå trött!!!!

(Det är för övrigt samma granne som säger att min treåriga dotter har problem samt att maken slår barnen...
:roll: )
Användarens profilbild
Av solanna
Säger detsamma, vilket trams! Jag tycker att det låter som att det är hon som har problem... :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
:hopmad:
åh, vad arg jag blir. :evil:

Vilken trams! :angry:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Så länge ni vet att det inte är så, så är det bara att skita i vad hon säger. Hon lever inte ditt liv, har bara åsikter om det.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Det finns folk till allt. :evil: Vilken kärring! :hopmad:
Användarens profilbild
Av nicegirl
Vilka dumheter.
Vad skulle det vara för skillnad då om barnet satt i vagn? Folk är ju inte kloka.

Hävdar människan verkligen att din man slår barnen? :x
Av eamane
Korkad granne... Efter vad du skriver tycker jag han låter ganska perfekt med i sin tid?
Användarens profilbild
Av lindamarie
:Hahaa:
Det kan inte vara så månnen tro att din kära granne är avensjuk??
Det är min gissning i alla fall.
(En yber smygg mamma som har fyra barn, bär sjal och kör båge, hallå, till och med jag är avensjuk- med dock ej missunsam!)
Senast redigerad av lindamarie den mån jul 02, 2007 08:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men suck vilka människor det finns.
Det finns något som heter "sköt dig själv å skit i andra". Men just det uttrycket verkar hon aldrig ha hört.... :evil:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Nämen det är ju inte klokt! Vad får din granne att tro att h*n har med ditt privatliv att göra överhuvudtaget? Det är ju tyvärr sådant här som får mig att vilja hålla distansen till mina grannar.
Man kan ju inte välja vem man får som granne. Har haft min beskärda del av mindre önskvärda grannar, värst var nog en granne med psykiska problem som skulle "ha eget boende".

Du kanske får helt enkelt får be människan att "sköta sig själv och s**ta i andra"....fy vilken fräckhet.
Sårar ju fastän du vet att det inte är sant!
Användarens profilbild
Av Edith
Somliga måste visst bara hacka på andra, och finns det inget att hacka på så får de väl hitta på nåt. :hopmad:
Användarens profilbild
Av exiteme
Nebulosa skrev:Vi har ju lika gamla söner och min son säger inte ett ord än. :wink:
Stackars barn... sjalen måste han strypt åt hans stämband... :oops:

Vadå, visste inte du att 1-åringar ska kunna säga nationalencyklopedin samt bygga ett rymdskepp av lego??? :shock:

Äsch, skit i tanten! Hon verkar leta efter fel hos andra. Säkert p.g.a. av hon inte mår bra själv.

Kram!!!
Hahaha!!!!

BTW: "Tanten" är 23 år ;-)
Av Pétronille
lindamarie skrev::Hahaa:
Det kan inte vara så månnen tro att din kära granne är avensjuk??
Det är min gissning i alla fall.
(En yber smygg mamma som har fyra barn, bär sjal och kör båge, hallå, till och med jag är avensjuk- med dock ej missunsam!)
Låter som en rimlig hypotes!

För övrigt tycker jag nog det verkar ganska normalt att vilja att ens bebis ska vara bebis! Stackars bebisar vars mammor vill att dom ska vara tio år äldre! :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Tyvärr känner jag mest att jag tycker synd om din granne. Hon kan inte må bra när hon behöver sprida och hitta på sådana saker för att hon själv ska må bra. Kan tänka mig att hon tror på det hon säger och det gör det hela ännu mer tragiskt.

Ledsamt att ni blir drabbade av henne. Jag undrar vad det är som får henne att bedöma andras utveckling och vad hon får ut av att försöka diskutera det med andra. Det positiva är väl att hon tycker ni är så intressanta att ni är värda at försöka nedvärdera.
Användarens profilbild
Av Siena
Men kan hon inte ge sig! Det är synd om henne att hon känner att hon måste engagera sig så mycket i andras liv istället för att ägna sig åt sitt eget.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?