- sön jul 01, 2007 20:13
Okej, såhär är läget, jag försöker förtvivlat få loss pengar till en tunn och smidig sjal för ryggknyt till min lilla tjockpalt (blev ju tyvärr lurad på mina sista slantar här på sjalbarn för nån vecka sedan, annars hade ju problemet varit löst
) . Easyar är ju min passion pga kvaliteten, jag tycker inte nödvändigtvis att de har finast färger, egentligen gillar jag ju enfärgade sjalar bäst (och de easycare har just nu är inte bra färger för mig). Men didysar ska ju vara rätt tunna också, men kanske inte lika följsamma som easyar?
Så valet står mellan:
:arrow: en didy chiara som jag då färgar mörklila. En bra färg mot våra garderober, men kommer jag vara nöjd med kvaliteten?
:arrow: easy sol som jag redan haft och gillade kvaliteten och knytegenskaperna på, även om färgen inte funkar lika bra till allting.
:arrow: eller har du genom en uppenbarelse sett vilken annan sjal som vore perfekt för oss?

Så valet står mellan:
:arrow: en didy chiara som jag då färgar mörklila. En bra färg mot våra garderober, men kommer jag vara nöjd med kvaliteten?
:arrow: easy sol som jag redan haft och gillade kvaliteten och knytegenskaperna på, även om färgen inte funkar lika bra till allting.
:arrow: eller har du genom en uppenbarelse sett vilken annan sjal som vore perfekt för oss?
I 0509 och H 0705 samt M 1001