Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Knyter lillan på ryggen i nya maya tien, och det blir ju bra förutom att jag får ont i ryggen efter en kort stund. :(
Har testat att göra en twist bak över ryggen, så att hon ska sitta mer fast mot ryggen, men det är nästan omöjligt att göra själv om man inte har aparmar. :?
Hur gör ni? NÅgra bra tips?
Användarens profilbild
Av Selman_73
Lin skrev:Så här knyter jag:
http://hem.bredband.net/carelm/barsjalar/ABCrygg.htm
Bortse från den trötta mamman med de konstiga minerna... :roll: :wink:
Första bilden är ju bara sååå underbar. Bebben kollar in höjden eller knytningen. Hade det varit en MC inblandad så var det nog dubbelkoll att avgassystemet sitter kvar på hojjen! :rofl:
Av Pétronille
Jaha vad fint med tibetanskt avslut! Det ska jag kanske testa!
Av juniblommor
Skall prova det där med tibetan avslut. Jag tycker också att det blivit lite "tungt" och att bebis lätt hamnat långt ut.
Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag testade den här knytningen idag med nya mei-taien. Sambon fick hjälpa till att sätta sonen på plats. Jätteskön och bekväm, tyckte jag! :) Tyvärr verkade inte lillgossen tycka det, det var första ryggsjalningen och han gallskrek och fäktade med armarna enda tills jag knöt ner honom igen. Några tips på hur jag får honom att gilla åka ryggen?
Användarens profilbild
Av jordbarn
Hmm... borde jag kanske knyta upp gossen lite högre så att han kan se över min axel?? Kanske han gillar det bättre då...? *fundersam så här på kvällskvisten* :hmm:
Av Pétronille
jordbarn skrev:Jag testade den här knytningen idag med nya mei-taien. Sambon fick hjälpa till att sätta sonen på plats. Jätteskön och bekväm, tyckte jag! :) Tyvärr verkade inte lillgossen tycka det, det var första ryggsjalningen och han gallskrek och fäktade med armarna enda tills jag knöt ner honom igen. Några tips på hur jag får honom att gilla åka ryggen?
Det kan ju helt enkelt vara saa att han känner att du är lite tveksam o osäker daa du knyter och därför inte gillar det. Testa naara gaanger till saa gaar det kanske bättre!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?